معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان همراهی بی سابقه مجموعه داخل و بیرون استانداری با مدیرکل جدید روابط عمومی این نهاد ، گفت: انتظار می رود، آقای صالحی ارتباط با رسانه ها و صاحب نظران این حوزه را در استان بیشتر تقویت کند.
کد خبر: ۶۲۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 25 June 2018

محمدعلی طالبی در آیین معارفه رضا صالحی با قدردانی از مدیرکل اسبق روابط عمومی استانداری افزود: انتصاب یک فعال رسانه ای با استقبال مجموعه روابط عمومی ها و جامعه رسانه ای استان همراه شده است.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تشریح سابقه و شناخت مطلوب صالحی در این حوزه، ادامه داد: رفاقت و صمیمیت روابط عمومی ها و رسانه ها سرمایه مهمی است تا وی فعالیت های خود را به بهترین نحو انجام دهد.
طالبی اضافه کرد: روابط عمومی استانداری محور حرکت جمعی روابط عمومی های استان برای ایفای وظایف و مسئولیت هاست.
وی یکی از مشکلات روابط عمومی استانداری را کمبود نیروی انسانی و امکانات عنوان کرد و گفت: واکنش ها به تنزل جایگاه روابط عمومی و بازگشت به جایگاه سابق، اهمیت این حوزه را به نحو مناسبی به مدیران و دست اندرکاران یادآوری کرد.
وی توجه به آرامش در استان را محوری ترین برنامه های حوزه کاری معاونت سیاسی ذکر کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم و کسب رتبه نخست مشارکت مردم در انتخابات نشان از آرامش در فضای سیاسی بود که برای تحقق آن نهادهای مختلفی تلاش کردند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: انتظار می رود، این آرامش در حوزه رسانه ای یزد نیز حاکم شود.
همچنین در این نشست داوود پاک طینت مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری یزد تلاش برای بازشدن فضای نقد در رسانه ها، پیگیری تهیه سند راهبردی روابط عمومی ها و برگزاری 25 نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان را بخشی از فعالیت های دوره مدیریتی خود عنوان کرد.
همچنین صالحی مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری یزد توجه توده های اجتماعی، پیش بردن امور همراه با صداقت و تلاش برای باز بودن مسیر نقد را از مهمترین برنامه های خود ذکر کرد و افزود: جامعه ای که نقد از آن گرفته شود، در بلند مدت به سعادت نمی رسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار