کد خبر: ۶۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 24 June 2018

تابناک / قاتل سریالی زنان گیلان که همراه همسرش بازداشت شده بود در دومین جلسه محاکمه‌‌اش سه جنایت را پذیرفت.

به گزارش جام جم، این مرد ۴۰ ساله که «فرزاد» نام دارد سه زن را بین سال‌های ۸۷ تا ۸۸ به قتل رساند و سال 95 هم پنج زن را کشت و بعداز سرقت طلاهایشان اجساد آنها را مثله کرده بود.

او توسط همسرش طلاهای مقتولان رافروخته بود که سال گذشته همراه وی دستگیر و به زندان افتاد. پرونده آنها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان گیلان ارسال شد آنها یک جلسه محاکمه شدند و به زندان بازگشتند. متهمان پنجشنبه در دومین جلسه در دادگاه حاضر شدند.

اولیای‌دم برای آنها قصاص خواستند. فرزاد که متهم به هشت فقره قتل، مثله کردن جسد قربانیان زن و سرقت اموالشان بود در دفاع از خود گفت: انگیزه‌ام از این جنایت‌ها سرقت طلا نبود و بعدا به قضات می‌گویم. سه فقره از قتل‌ها را قبول دارم. در دو مورد که قتل در رشت رخ داد من برای کار به عسلویه رفته بودم. عاقبتم قصاص است و از مرگ و اعدام نمی‌ترسم. چند بار به خاطر شرایط روحی خواستم خودکشی کنم که نشد .

نگار، همسر متهم نیز گفت: با او در این قتل‌ها نبودم. اواخر زندگی‌مان به رفتارش شک کرده بودم که باعث اختلافمان شد. او یک بار به من گفت طلای مسافردر خودرویش جا مانده و بار دوم گفت که طلاهایی را پیدا کرد که آن را به من داد و از ترس برایش فروختم. بازاریان خیال می‌کردند او پلیس است و به وی جنسی نمی‌فروختند.

من خودم برایش گوشی و سیمکارت خریدم. او با چک‌های من معامله می‌‌کرد. من یک قربانی‌اش را که به خانه آورده بود دیدم. خواستم او را نجات دهم که نشد. شوهرم من و بچه‌ها را در خانه حبس کرد. پنجشنبه آینده سومین جلسه دادگاه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار