کد خبر: ۶۲۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 21 June 2018

تابناک / کادر فنی ملوان در فصل ۹۷-۹۸ لیگ یک معرفی شدند.

به نظر می رسد کادر فنی تیم فوتبال ملوان تکمیل و تمرینات این تیم به صورت جدی آغاز شده است، با ملوانی همراه باشید تا با هم کادر فنی قوهای سپید انزلی را در فصل پیش رو بررسی کنیم.

سرمربی: فرهاد پورغلامی

نامی آشنا برای انزلی چی ها، مربی با دانش و بروزی که حدودا ۶ سال پیش نامهربانانه از ملوان کنار گذاشته شد اما هرگز برای تیم محبوب خود حاشیه ای ایجاد نکرد، پورغلامی پس از جدایی از ملوان در کلاس های مختلفی شرکت نمود و ماه گذشته موفق به دریافت مدرک پرولایسنس مربیگری شد.

پورغلامی در ۶ سال اخیر در تیم هایی نظیر سایپا، تراکتورسازی و پیکان تهران به عنوان کمک اول مجید جلالی و در تیم ملی زیر بیست سال ایران به عنوان سرمربی فعالیت نمود.

پورغلامی با کوله باری از تجربه و در بدترین شرایط ممکن به ملوان بازگشت تا ثابت کند یک مربی انزلی چی اصیل و از مکتب زاینده ملوان است.

کمک اول: مهدی حسنی مقدم

حسنی مقدم از پیشکسوتان فوتبال انزلی است، وی در فصل گذشته به عنوان دستیار دوم نادر دست نشان در ملوان به فعالیت می پرداخت ، او یکی از دوستان صمیمی فرهاد پورغلامی است.

کمک دوم: کوروش برمک

برمک انتخاب دوم فرهاد پورغلامی برای دستیاری وی در ملوان است ، کوروش برمک دارای مدرک مربیگری A آسیا می باشد و سابقه فعالیت در رده های مختلف تیم های ملی را در کارنامه خود دارد.

بدنساز: یاسر جلالی

یاسر جلالی جوان با دانشی در عرصه بدنسازی است ، وی پیش از این در سایپا تهران سابقه همکاری با فرهاد پورغلامی را در کارنامه خود داشته است.

مربی دروازه بان ها: علی حسنی صفت

حسنی صفت خود شاگرد فرهاد پورغلامی بوده و اتفاقات تلخ و شیرین فراوانی را در سالهای نچندان دور با ملوان تجربه کرده است، حسنی صفت سالها زیر نظر محمد حبیبی تجربیات فراوانی بدست آورده است.

وی سال گذشته به عنوان مربی دروازه بانان ملوان در کادر فنی نادر دست نشان حضور داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار