کد خبر: ۶۲۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 20 June 2018

تابناک / یک مقام آگاه گفت: علی کریمی به خاطر تشکیل کمپین به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار نشده است.

به نقل از میزان، در حالی که برخی کانال‌های خبری مدعی شدند علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال به خاطر تشکیل کمپین به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده یک منبع آگاه با تکذیب این خبر اظهارداشت: کریمی به دلیل موضوعی دیگر (ادامه پیگیری پرونده ای مربوط به 6 ماه پیش) به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد که این پرونده در پی طرح شکایتی علیه کریمی در دادسرا تشکیل شده است.
گفتنی است کریمی ظهرامروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد و پس از ارائه توضیحات این دادسرا را ترک کرد.
به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی روز سه شنبه در نشست هفتگی سخنگوی دولت با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره اقدام ملی پوش اسبق تیم ملی در راه اندازی کمپینی برای گران نخریدن کالا اظهار داشت: البته در این مورد نمی‌شود نسخه کلی پیچید. در زمان رکود، تلاش دولت این بود که صنعت خودرو کشور را فعال کند، اما همان مقطع کمپینی راه‌اندازی شد که خودرو خریداری نشود، آن کمپین قابل قبول نبود اما درباره گرانی‌های اخیر خودرو این کمپین قابل قبول است.
«محمدباقر نوبخت» گفت: اگر کالایی گران فروخته می‌شود، نباید کسی آن را بخرد. از علی کریمی به خاطر راه انداختن کمپین گران نخریدن کالاها تشکر می‌کنم، اقدام وی قابل قبول است.
وی ادامه داد: وی فرد محترمی است که باشگاه سپیدرود رشت را خوب اداره کرد. تولید و فروش خودروها افزایش یافته است، اما باز هم می بینیم قیمت خودرو بالا می رود، این کمپین در این مورد خاص، خوب است.
کریمی روز یکشنبه در صفحه اینستاگرام شخصی خود از مردم ایران درخواست کرد که از خرید کالاهای گران اجتناب کنند که از آن جمله به خرید خودرو اشاره داشت.
وی از تمامی مردم خواست که این مطلب را برای دیگر دوستان و دنبال شوندگان صفحه های شخصی خود نیز ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار