کد خبر: ۶۲۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 20 June 2018

تابناک / مدیریت مولفه های های مختلفی دارد که هر یک می تواند در میزان موفقیت یک مدیر اثرگذار باشد. در این بین تعیین وضعیت مدیر می تواند در استحکام تصمیمات و انتفاع عموم موثر باشد.

بی شک مدیری که در عالم برزخ قرار داشته باشد فقط می تواند تصمیمات کوتاه مدت بگیرد و تصمیمات کلان که در پروسه مدیریت شکل می گیرد٬ خودبخود محو خواهد شد. چه بسا گاهی تصمیماتش هزینه برهم خواهد گشت.

مثلا وقتی قانون گذار برای مدتی کوتاه حکم سرپرسی تعیین می کند قطعا به خاطر ضرر و زیان تصمیم است.

حال اگر این حکم مجددا تمدید گردد مردم متضرر خواهند شد. چنین فردی در انتخاب مدیران همسوهم متزلزل است. چه بسا زبان مخالفین به چربش در می آید.

حال با توجه به اینکه مهندس جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان هم از حسن برخورد و هم سلامت انجام کار برخوردار است و همچنین تجربه وافی در این امور پیدا نموده است٬ انتظار می رود استاندار محترم نسبت به اتخاذ این حکم اهتمام لازم را داشته باشد تا زیانی بیش از این متوجه شهرستان نشود.

شاید یکی از سوالات مردم این باشد که باتوجه به اینکه استاندار محترم در وضعیتی نا بسامان که زیان مدیران ناموفق دامنگیر استان شده بود٬ مدیریت کلان را عهده دارشد و تلاش نمود تا مدیران جوان را جایگزین مدیران چندین ساله کند ٬پس چرا در تعیین وضعیت برخی مدیران همچون مهندس جانبازی تعلل می نماید ؟

امیدواریم این نظر که پیشنهادی دلسوازنه است مورد عنایت استاندار محترم قرار گرفته و هر چه زودتر تصمیم نهایی در زمینه حکم سرپرستی فرمانداران لاهیجان و رودسر را اتخاذ نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار