تابناک / باز هم صحبت از پرداخت پاداش در مجموعه شهرداری به میان آمده است. خوشبختانه این بار رئیس شورای شهر رشت نسبت به این پرداخت ها واکنش نشان داده و در اظهاراتی با نقد از عملکرد شهردار در پرداخت پاداش های چند رقمی به برخی مدیران، خواستار عدالت در پرداخت پاداش ها شده است.
کد خبر: ۶۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲ 14 June 2018

تابناک / باز هم صحبت از پرداخت پاداش در مجموعه شهرداری به میان آمده است. خوشبختانه این بار رئیس شورای شهر رشت نسبت به این پرداخت ها واکنش نشان داده و در اظهاراتی با نقد از عملکرد شهردار در پرداخت پاداش های چند رقمی به برخی مدیران، خواستار عدالت در پرداخت پاداش ها شده است.

پرداخت پاداش به مدیران شهرداری مدت هاست که به سوژه ای پرچالش در میان اصحاب رسانه تبدیل شده است.

مدیرانی که اغلب قریب به اتفاق آنان پشت میز نشین بوده و در سال های گذشته بعضا به اندازه حقوق چند ساله یک کارگر شهرداری رشت، پاداش دریافت کرده اند.

در زمان تصدی ثابت قدم بر راس شهرداری رشت، پرداخت نجومی پاداش به مدیران شهرداری نه تنها با حمایت شهردار وقت انجام می شد بلکه معدود رسانه هایی که به این موضوع اعتراض کردند هم از سوی شهرداری رشت با برخوردی قهری مواجه شدند. 

حالا اما باز هم صحبت از پرداخت پاداش در مجموعه شهرداری به میان آمده است. خوشبختانه این بار رئیس شورای شهر رشت نسبت به این پرداخت ها واکنش نشان داده و در اظهاراتی با نقد از عملکرد شهردار در پرداخت پاداش های چند رقمی به برخی مدیران، خواستار عدالت در پرداخت پاداش ها شده است.

اگرچه حساسیت علوی نسبت به این موضوع شایسته تحسین است اما توجه به این نکته که پاداش مدیران شهرداری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 16 برابر کاهش یافته است، این سوال را به ذهن متبادر می کند که چرا در سال های قبل، اعضای شورای شهر رشت نسبت به این موضوع واکنش درخوری نشان ندادند. مضافا بر اینکه رئیس شورای شهر رشت خود یکی از اعضای شورای چهارم بوده است.

 

پاداش به مدیران شهرداری رشت نسبت به زمان مشابه سال گذشته 16 برابر کاهش یافته است / رییس شورا واکنش خود را در دوران ثابت قدم مرور کند!

 

متاسفانه در سال های گذشته و در زمان شورای چهارم، رکورد پاداش دریافتی مدیران شهرداری با پرداخت 160 میلیون تومان پاداش به یکی از مدیران وقت شکسته شد و البته جز یکی دو نفر، هیچ یک از اعضای شورای چهارم اعتراضی به این موضوع نکردند. پاداش 940 میلیون تومانی شهردار وقت رشت به مدیران شهرداری در مدت دو هفته تعطیلات تابستانی، اتفاقی بود که محمود باقری‌خطیبانی عضو شورای چهارم رشت به شدت نسبت به آن اعتراض کرده بود و با بیان اینکه شهردار رشت (ثابت قدم) سند پرداخت پاداش به پرسنل و مدیران شهرداری را کاملاً مخفیانه نگه داشته است، گفته بود: در شورای چهارم شکم ما بزرگ‌تر و هیکل پهن‌تر شده است.

در پایان باید گفت پس از روی کار آمدن نصرتی بر راس شهرداری رشت، پاداش های پرداخت شده به مدیران شهرداری به یک شانزدهم مدت مشابه گذشته تقلیل پیدا کرد و البته پرداخت همین مقدار پاداش هم مورد انتقاد رئیس شورای شهر رشت قرار گرفته است.

ای کاش این خواسته رئیس شورا یعنی رعایت عدالت در پرداخت پاداش ها، در سال های گذشته که پاداش های پرداختی 16 برابر مقدار فعلی بوده، هم توسط اعضای شورای شهر که البته آن زمان هم وظیفه نظارتی بر عملکرد شهرداری داشتند، مطرح می شد.

 

خزر/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار