کد خبر: ۶۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 13 June 2018

تابناک / عضو اسبق شورای شهر رشت اظهار کرد: این استعفای من به جهت استفساریه جدید و مصوبه جدید در مجلس صورت می گیرد. اگر چه بنده در انتخاب سخت و دشواری قرار گرفتم

جلال الدین محمد شکریه ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر رشت در پذیرفتن استعفای وی از عضویت در پارلمان محلی رشت اظهار کرد: بنده نماینده ۳میلیون واحد صنفی و نماینده ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اشتغال در کشور بودم و وقتی از بنده خواسته شد به عنوان نماینده بخش خصوصی و اصناف وارد شورای شهر رشت شوم، وارد این عرصه شدم.

عضو اسبق شورا، ضمن تقدیر از نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اصناف در حمایت وی برای ورود به شورای شهر رشت، اظهار کرد: این استعفای من به جهت استفساریه جدید و مصوبه جدید در مجلس صورت می گیرد. اگر چه بنده در انتخاب سخت و دشواری قرار گرفتم، ولی شرایط به نحوی شد که چاره ای در انتخاب نبود زیرا ۲۰۲ نفر از نمایندگانی که از اصناف وضعیت مشابه بنده را داشتند، نگاهشان به انتخاب بنده بود.

شکریه افزود: در زمان ثبت نام برای نمایندگی در شورای شهر، اشکال همزمانی برای حضور در شورا و اصناف نبود و در دو ماه بعد این ممنوعیت اعلام شد و در نهایت کار به استفساریه رسید و مجلس هم دچار تشکیک بود و لیکن با توجه به مصوبه جدید مجلس در این زمینه، به قانون تمکین می کنم اگر چه فراغ از نگاه حقوقی، قانون عطف بما سبق شد.

وی به خدمت ۳۰ساله خود در اتاق اصناف اشاره نمود و تصریح کرد: بنده به عنوان نایب رئیس اتاق اصناف کشور باید جوابگوی خیل عظیم دوستان می بودم. اگرچه انتخاب سختی بود ولی شرایط دشوار اقتصادی کشور از یک سو و طرح هایی که در اتاق اصناف در دست اجرا داریم، موجب شد از ماندن در شورای شهر و اتاق اصناف، یکی را انتخاب کنم.

وی ضمن تقدیر از همشهریانی که به وی رای اعتماد دادند، از این استعفا ابراز ناخرسندی کرد و افزود: اگرچه بارها مورد هجمه قرار گرفتم، ولی سکوت اختیار کردم و می دانستم قدم در راه سختی گذاشته ام ولی خداوند مرا به سمت و سویی هدایت خواهد کرد که باید در آن قرار بگیرم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار