کد خبر: ۶۱۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 12 June 2018

تابناک / پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در رشت، با بیان اینکه از باشگاه سپیدرود رشت برای فصل جدید با من تماس نگرفتند اظهار داشت: منتظر پایان ماجراهای باشگاه سپیدرود هستم تا در مورد حضور در تیم سپیدرود تصمیم گیری کنم.

بازیکن تیم سپیدرود رشت با اشاره اینکه تلف کردن وقت باعث ضرر زدن به تیم سپیدرود می‌شود بیان داشت: در روند آماده سازی و انجام کارهای تاکتیکی و تکنیکی، این اتلاف وقت به ضرر تیم سپیدرود می‌شود.

نزهتی با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان سپیدرود بازیکن آزاد هستند و می‌توانند با تیم‌های دیگر قرارداد امضاء کنند عنوان داشت: ابتدا باید با باشگاه سپیدرود تسویه حساب کنیم و بعد از آن در مورد قرارداد جدید صحبت کنیم.

بازیکن تیم سپیدرود رشت با اشاره اینکه امیدوارم اتفاقات خوبی در مورد تیم سپیدرود رشت روی بدهد گفت: باید در مورد ماندن در تیم سپیدرود یا رفتن با مدیران صحبت شود که هنوز تماسی با بازیکنان گرفته نشده است.

نزهتی با بیان اینکه از دو تیم برای حضور در آنها پیشنهاد دریافت کردم اظهار داشت: اولویت من بازی کردن برای سپیدرود رشت است و از تیم‌های پیشنهاددهنده برای مشخص شدن وضعیت تیم سپیدرود مهلت گرفتم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان سپیدرود در فصل گذشته بین 40 تا 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند افزود: از 23 خرداد فصل نقل و انتقالات آغاز شده و تیم‌های مختلف با بازیکنان سپیدرود وارد مذاکره می‌شوند.

بازیکن تیم سپیدرود رشت با اذعان به اینکه تیم ملی فوتبال ایران یک تیم یکدست است عنوان داشت: حریفان تیم ملی ایران بسیار قدرتمند هستند و بازی‌های سختی را در مسابقات جام جهانی در پیش داریم.

نزهتی با بیان اینکه با توجه به نوع بازی تیم ملی که مبتنی بر ضدحمله است می‌توان انتظار بازی‌های قابل قبول را داشت گفت: باید به این نکته توجه کرد که تیم‌های حاضر در گروه ایران، قهرمانان زیادی را در کارنامه دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار