سالاری در آستانه یک تصمیم مهم؛
تابناک / اگرچه شنیده ها حکایت از ادامه و بقای شعبانپور بر راس معاونت عمرانی استانداری گیلان پس از چند سال و تصدی پست های مدیریتی در دولت های مختلف را دارد اما هنوز چیزی مشخص نشده است.
کد خبر: ۶۱۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 10 June 2018

تابناک / اگرچه شنیده ها حکایت از ادامه و بقای شعبانپور بر راس معاونت عمرانی استانداری گیلان پس از چند سال و تصدی پست های مدیریتی در دولت های مختلف را دارد اما هنوز چیزی مشخص نشده است.

روزگذشته برخی مدعی شده اند طی نشست مشترک استاندار و معاون عمرانی، سالاری درخواست تمدید حضور وی را در پست معاونت عمرانی استانداری گیلان به پایتخت ارسال نموده است.

 

امیدها برای رفتن شعبانپور از معاونت عمرانی استانداری گیلان همچنان زنده است

 

شنیده ها حکایت از انتصاب معاون عمرانی استانداری گیلان در آینده ای نزدیک دارد.

گفته می شود شعبانپور بازنشسته شده و می بایست استاندار گیلان به زودی در خصوص انتصاب معاون عمرانی خود تصمیم سرنوشت سازی را اتخاذ کند. 

اما گزینه های تصدی بر معاونت عمرانی استانداری گیلان چه کسانی خواهند بود.

جمشید رسایی: نام رئیس سابق جهاد دانشگاهی گیلان پس از اعطای پست ریاست، حضور چشمگیری در تیتر رسانه ها نداشته است. با این حال از رسایی در حالی به عنوان گزینه تصدی بر معاونت عمرانی استانداری گیلان نام برده می شود که گفته می شود وی اگرچه قرار است معاون عمرانی استانداری شود اما نه در گیلان بلکه اردبیل! رسایی از دیرباز ارتباط کاری نزدیکی با استاندار فعلی اردبیل داشته و گفته می شود به شدت مورد وثوق وی می باشد.

علی اکبر اوسط مقدم: مدیرکل فعلی نوسازی مدارس استان گیلان. مردم آرام و محبوبی که روزگاری رسانه های موافق ثابت قدم، وی را گزینه مورد حمایت محمود باقری معرفی کرده و با اعلام اینکه باقری تاثیرگزارترین عضو شورای شهر رشت می باشد، حسادت سایر اعضا را برانگیختند. سایر اعضا هم برای اینکه نشان دهند خودشان از باقری تاثیرگزارترند! به اوسط مقدم رای ندادند و عملاً در همان مسیری راه رفتند که ثابت قدمی ها برایشان خط کشی کرده بودند! با این حال اندکی بعد، اوسط مقدم در فضایی عقلانی و نه احساسی! به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان منصوب شد و حالا هم نامش به عنوان گزینه تصدی بر معاونت عمرانی استانداری گیلان طرح می گردد. اتفاقی که وقوع آن می تواند "چه کسی مدیرکل نوسازی مدارس گیلان خواهد شد" را به تیتر پرخواننده بعدی رسانه ها تبدیل کند.

محمدعلی ثابت قدم: حضورش در این لیست اگرچه تعجب برانگیز است اما شنیده هایی وجود دارد که حکایت از تلاش ثابت قدم برای تصدی بر معاونت عمرانی استانداری گیلان داشته است. گفته می شود نام شهردار سابق رشت که البته طرفدارانی در میان شهروندان رشتی و عواملی در بدنه استانداری گیلان!! دارد هم به عنوان یکی از گزینه های تصدی بر معاونت عمرانی استانداری گیلان مطرح است. به خصوص اینکه جوان است و با برخی جوانان استانداری گیلان ارتباط حسنه ای دارد!

جواد تن زاده: یکی از مواهب بهره مندی از حمایت نماینده ای پرنفوذ همچون جعفرزاده، اینست که همواره یکی از گزینه های تصدی بر مناصب مدیریتی به خصوص در حوزه کاری خودت باشی! تن زاده هم مستثنی از این قاعده نیست و تحصیلاتش در حوزه عمران از او گزینه ای مدعی برای تصدی بر پست هایی همچون مدیرکلی راه و شهرسازی گیلان و البته معاونت عمرانی استانداری گیلان ساخته است. البته شنیده های جدید حکایت از عقب نشینی نماینده رشت در حمایت از او در روزهای اخیر دارد. گفته می شود جعفرزاده از مواضع پیشین خود در حمایت از تن زاده در قضیه ادامه مالکیت وی بر تیم سپیدرود، کوتاه آمده است. ادعایی که اگر صحت داشته باشد بی تردید خوشحالی بخشی از هوادران سپیدرود را که مخالف ادامه حضور تن زاده در سپیدرود بوده اند را به همراه خواهد داشت.

شعبانعلی خاوری: آخرین و شاید محتمل ترین گزینه این لیست در نبود جمشید رسایی! توجه به این نکته که شعبانپور پیش از انتصاب به عنوان معاون عمرانی استانداری گیلان، مدیر کل راه و شهرسازی گیلان بوده است نشان می دهد که چقدر راه برای خاوری هموار است. خاوری اگر نتواند معاون بعدی استانداری گیلان لقب بگیرد، چه بسا جایگاه مدیر کلی راه و شهرسازی گیلان را از هم دست بدهد چرا که گفته می شود یکی از مهمترین حامیان او همان شعبانپوری است که با رفتنش، بی تردید کار برای خاوری سخت از گذشته خواهد بود. شهرداری رشت شاید تنها جایی است که انتظار خاوری را بعد از پایان مدیریتش بر راس راه و شهرسازی گیلان می کشد! اگرچه بعید است آن جا هم برای خاوری فرش قرمزی پهن شده باشد!

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تو این دولت همان مدیران کارگزاران و اصلاحات راس کار غارتگریهستند و اگر کنار برند فرزندانش میایند که گرگ تربیت شده اند!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
ببینید استان گیلان به فنا رفت و مظلوم واقع شد دولت آقای روحانی مدیران ارشد استان رو خوب مهره چینی نکرد و خروجی آن رانت و فساد اداری و خویشاوند سالاری شد
خیلی برای دولت و مسولین استان متاسفم
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
وقتی نگاه میکنم به کارکرد و عملکرد مسولین استان چیزی جز رانت و فامیل بازی نمیبینیم شایسته سالاری در خطه سرسبز گیلان به فراموشی سپرده شده است اگر با همین مدیران پیش برویم استان گیلان به نابودی کشانده میشود
آقای روحانی خواهشن به گیلان نظاره کن و ببین چه کسانی رو در امور مردم و استان گمارده ایی
آیا حق گیلان و مردمش این بود
واقعن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار