آقای لاهوتی؛ خوب بخوانید؛
تابناک / چند روز گذشته بود که سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی درباره احتمال کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس گفت: اگر آقای عارف چنین چیزی در ذهنش است، تفکر اشتباهی است، چرا که او یکبار آمد و خود را آزمود و جو مجلس را نسبت به خود دید، فضای مجلس نسبت به آقای عارف آمادگی ندارد.
کد خبر: ۶۱۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 28 May 2018

تابناک / چند روز گذشته بود که سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی درباره احتمال کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس گفت: اگر آقای عارف چنین چیزی در ذهنش است، تفکر اشتباهی است، چرا که او یکبار آمد و خود را آزمود و جو مجلس را نسبت به خود دید، فضای مجلس نسبت به آقای عارف آمادگی ندارد.

 

خط قرمز فراکسیون مستقلان برای هیأت رئیسه، لاریجانی است! / فضای مجلس نسبت به آقای عارف آمادگی ندارد!

 

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست فوق‌العاده نشست متبوعش درباره تصمیم‌گیری نهایی برای ترکیب و معرفی اعضای هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: جلسه هیأت رئیسه فراکسیون با حضور اعضا برگزار شد.

وی افزود: تأکید تمامی اعضای هیأت رئیسه بر تعامل بود و تصمیم بر این شد که هر فراکسیونی از این تعامل استقبال و در آن شرکت کند، که به موجب آن یک لیست واحد ارائه دهیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس همچنین عنوان کرد: در این جلسه همچنین تأکید شد که با توجه به اینکه در شرایط کنونی باید همه وقت‌مان را در مسائل اقتصادی، ‌مشکلات اقتصادی و مسائل مردم صرف کنیم، لذا نباید وقت‌مان را بر این موضوع تلف کنیم که حسن بالا بنشیند یا حسین.

لاهوتی با بیان اینکه ما تنها یک خط قرمز در فراکسیون داریم و آن هم آقای لاریجانی است، گفت: در جلسه مروز مطرح شد که ما بالاتر از آقای لاریجانی در مجلس برای کرسی ریاست نداریم، حتی اعلام آمادگی کردیم که اگر فراکسیون‌های دیگر هم بپذیرند، ما از عملکرد آقایان پزشکیان و مطهری راضی هستیم و همراهی کنیم که این دو نفر هم به عنوان نواب رئیس مجلس معرفی شوند، اگر نه، اتفاق دیگری خواهد افتاد.

وی ادامه داد:‌ ما در فراکسیون مستقلان ولایی بر این اعتقاد هستیم که بالاتر از آقای لاریجانی برای ریاست مجلس نداریم و بر این تصمیم‌مان مصمم هستیم که حتما شخص ایشان برای ریاست مجلس انتخاب شوند و برای سایر اعضا هم از هر فراکسیون سه نفر انتخاب شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس عنوان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد روز یکشنبه هفته آینده یک جلسه هم‌اندیشی با اعضای مجمع داشته باشیم که اگر تا آن موقع فراکسیون‌های دیگر شروط ما را پذیرفتند که آن ائتلاف را انجام خواهیم داد اگر نه ما لیست مستقل ارائه خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این اظهارنظر که برخی می‌گویند احتمال کاندیداتوری آقای عارف برای ریاست مجلس وجود دارد گفت: بنده بعید می دانم که این موضوع صحت داشته باشد، چرا که اگر آقای عارف چنین چیزی در ذهنش است، تفکر اشتباهی است، چرا که او یکبار آمد و خود را آزمود و فضای مجلس را نسبت به خود دید، فضای مجلس نسبت به آقای عارف آمادگی ندارد و خود فهم کاردانی و درایت آقای لاریجانی را در اداره مجلس دید، لذا بهتر است آقای عارف هم همراهی کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس در پاسخ به این سؤال گفته میشود فراکسیون مستقلان ولایی لیست جداگانه‌ای برای معرفی اعضا در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه خواهند کرد، گفت:‌ بله، ‌ اخباری هم که ما داریم مبنی بر این است که تعدادی از اعضای فراکسیون این نگاه را دارند و امیدواریم که این اتفاق نیفتد چرا که در این صورت تعداد اندک خواهد بود و در این صورت، ما الزاما باید لیست جداگانه‌ای ارائه دهیم.

 

اما کار به همینجا ختم نشد...

 

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی گفت: در صورتی که با ۳ فراکسیون دیگر تفاهم نکنیم لیست جداگانه‌ای ارائه خواهیم کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش که با محوریت بحث و تبادل نظر درباره ترکیب هیأت رئیسه مجلس برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد کمیته مربوطه که در حال رایزنی است به رایزنی خود ادامه دهد.

وی افزود: در صورتی که کمیته رایزنی برای هیأت رئیسه در خصوص فراکسیون به نتیجه رسید و رئیس و ما با فراکسیون‌های دیگر به تفاهم رسیدیم که به صورت واحد توافق می‌کنیم.

لاهوتی بر همین اساس اضافه کرد: در غیر این صورت با عدم تفاهم با فراکسیون‌ها لیست جداگانه‌ای ارائه خواهیم کرد.

وی در خاتمه اعلام کرد که در حال حاضر و تاکنون گزینه ما برای ریاست مجلس علی لاریجانی است و اگر در نواب هم فراکسیون‌های دیگر بپذیرند ما این آمادگی را داریم که همراهی کنیم، نهایتاً سه‌شنبه هفته جاری اعلام نظر خواهیم کرد.

 

سخنی با نماینده گیلانی لیست امید... / ای کاش خط قرمزتان مردم باشد!

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی امروز با بیان اینکه لاریجانی گزینه قطعی فراکسیون مستقلین ولایی برای ریاست بر مجلس شورای اسلامی است، گفت: ما بر روی ریاست آقای لاریجانی تردید نداریم، او خط قرمز ما است!

وی همچنین از سوی فراکسیون مستقلین ولایی مامور به رایزنی برای ائتلاف با دو فراکسیون دیگر برای تصدی علی لاریجانی بر ریاست مجلس و نائب رئیسی پزشکیان یا مطهری شده است.

بعد از تلاش های اخیر لاهوتی برای تلفظ درست واژه FATF که نام وی را به صدر اخبار سایت های کشوری کشاند، حالا این اظهارنظر لاهوتی هم در نوع خود قابل تامل است.

اگرچه وی همانند هر نماینده دیگری می تواند در خصوص انتخاب رییس بعدی مجلس اظهارنظر نماید و به قول معروف برایش " کُت بکند " اما در خصوص نماینده ای که به جای استیفای حقوق مردم حوزه انتخابیه خود، تصدی لاریجانی بر کرسی ریاست را خط قرمز خود بداند، چه باید گفت؟!

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
به نام خدا
تا وقتی کاندیدن خطه قرمزشون مردم است و وقتی انتخاب میشن از طرف مردم مردم رو فراموش میکنند خطه قرمزشون ریس مجلس میشه استاندار میشه
عجب آقای لاهوتی
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
آقای لاهوتی خطه قرمز شما الان شده فرزندانت که همه رو شهردار کردی
مردم کیلویی چند مهرداد خان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
استان گیلان به استان رانتی شدید تبدیل شده است
آقای لاهوتی از قدرت قانونیت به نفع ملت استفاده کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
آقای لاهوتی از لیست امید نماینده شدی در لنگرود ولی رفتی توی فراکسیون مستقلان به فراکسیون امید پشت کردی
شماها چرا اینجوری هستین چرا زود تغییر عقیده میدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
میدونید چرا اینجوریه حزب درست حسابی نیست توی کشور و قانونه مدونی نداره اینارو آقای لاهوتی میدونه یه موقع به نعل میزنه یه موقع به میخ
آقای لاهوتی برات متلسفم که خطه قرمزت مردم نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
نماینده ایی که اعتبارش رو از مردم کسب میکند و بعد خط قرمزش میشود لاریجانی برای مردم قابل قبول نیست
خطوط قرمز نظام مردم است آقای لاهوتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
آقای لاهوتی زیاد خطه قرمز نکش خسته میشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار