کد خبر: ۶۱۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 25 May 2018

تابناک / مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل گذشته تأکید کرد که هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته و منتظر است تا تکلیف علی کریمی در این تیم مشخص شود.

محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و به صورت انفرادی تمرین می‌کنم. باشگاه هم هنوز با بازیکنان تسویه حساب نکرده و مدام امروز و فردا می‌کنند. از طرفی منتظرم تا تکلیف کریمی در سپیدرود مشخص شود، چون باشگاه هنوز طلب او را پرداخت نکرده و رفتن یا ماندن این مربی هنوز قطعی نشده است.

وی با انتقاد از مالک باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: برای تن‌زاده متأسفم که مالکیت تیم را گرفت، ولی هیچ‌کاری انجام نداد! او فقط بعد از بازی با سپاهان دو میلیون پاداش به ما داد و رفت و دیگر پیدایش نشد. الان هم که بحث رفتن او مطرح شده است و ما شنیده‌ایم که می‌خواهد خداحافظی کند! او واقعاً چیزی از فوتبال نمی‌داند. نباید چنین مدیرانی در فوتبال باشند.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در خاتمه تصریح کرد: برای کریمی مهم است که شاگردانش پول بگیرند و از باشگاه هم دروغ نشنوند، ولی متأسفانه ما فقط دروغ شنیدیم و بازیکنان هنوز حق‌شان را نگرفته‌اند. مردم و هواداران سپیدرود هم از خیلی چیزها خبر ندارند و نمی‌دانند که چه بلایی سر این تیم آورده‌اند. امیدوارم که سپیدرود فصل بعد شرایط خوبی را تجربه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار