تابناک / باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در پی فضاسازی دروغ رسانه ای علیه این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر کرد
کد خبر: ۶۱۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ 25 May 2018

تابناک / باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در پی فضاسازی دروغ رسانه ای علیه این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر کرد

با ارزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران مومن ، به اگاهی می رساند:

۱. بداندیشی و شایعه پراکنی عده ای مغرض و فرصت طلب علیه باشگاه سپیدرود هم چنان ادامه دارد و ظاهرا هم اراده ای برای برخورد با فعالیت های تخریبی رییس هیات شطرنج که اصول قانونی و اخلاقی و حرفه ای را رعایت نمی کند وجود ندارد . بدیهی است اگر با این گونه مداخلات غیرقانونی مقابله نشود سیستم ورزش استان در معرض هرج و مرج قرار می گیرد.

۲. بارها تاکید شده است که امتیاز باشگاه سپیدرود در یک فرایند قانونی به اقای دکتر تن زاده واگذار شده است و هیات فوتبال از نظر شرح وظایفی که برایش تعریف شده، فاقد صلاحیت قانونی در این خصوص می باشد و مناسب است هیات فوتبال به جای تحریک عده ای از هوادارانی که تردیدی در وفاداری انان نسبت به سپیدرود وجود ندارد برای تجمع و یا ارتباط با عناصری که به خاطر تخلفات مالی اخراج شده اند و یا مذاکره با برخی از دستگاه های اجرایی و یا فروش باشگاه و ... به وظایف قانونی خود نسبت به جامعه فوتبال عمل نمایند.

۳. شایعه سازی ، دروغ پراکنی و فضاسازی روانی علیه باشگاه در یک سایت غیرقانونی و شبکه های اجتماعی و اهانت های بی شمار علیه مالک باشگاه در حالی صورت می گیرد که اقدامات تخریبی انان با درایت مسوولان محترم ره به جایی نبرده است . این افراد به صورت روشن دغدغه ای نسبت به سپیدرود ندارند و هدف انان تضعیف و تخریب باشگاه و دسترسی به منافع نامشروعی است که در حال حاضر از دستیابی به آن محروم هستند.

۴. با پی گیری های قانونی و قضایی انجام شده، به زودی عاملان تخریب های سازمان یافته علیه باشگاه در پیشگاه قانون پاسخ گوی اعمال خود خواهند بود.

۵.با انتخاب سرمربی باشگاه ، برنامه ریزی های لازم برای مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان کنونی و مورد نیاز فصل اتی در جریان است و به زودی خبرهای خوشی در این خصوص به اطلاع هواداران عزیز سپیدرود خواهد رسید .
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار