کد خبر: ۶۰۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 23 May 2018

 

تابناک / فرهاد پورغلامی خبرنگار ورزشی ، در مورد پایان کلاس مربیگری حرفه ای اظهار داشت: کلاس مربیگیری حرفه ای ۴ سال زمان برد و ما در این ۴ سال در کلاس های مختلف شرکت کردیم. فلیمینگ از کشور آلمان مدرس این دوره بود که مباحث مختلفی از جمله تاکتیک، بدنسازی، فلسفه مربیان، رسانه، آنالیز وساختارسازی باشگاه ها از جمله این مباحث بود.

وی افزود: این مدرس دانمارکی که از یوفا معرفی شده بود به ما اعلام کرد می توانم امتحان نهایی کلاس را به صورت متمرکز در تهران برگزار کنم یا به شهرهای شما سفر کنم و از شما امتحان بگیرم و در همان جا هم پاسخ امتحان را به شما می دهم. در نهایت مربیان ترجیح دادند فلیمینگ در شهرهای خودشان امتحان بگیرند و در شهر رشت از من امتحان گرفت که من از این بابت خوشحالم. بعد از حضور در رشت هم به شهرهای دیگر رفت تا از مربیان دیگر امتحان بگیرد.

پورغلامی درباره وضعیت تیم ملوان و اینکه گفته می شود او فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود، گفت: ملوان یکی از تیم های ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران است. تیم شهر من است که بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده. امیدوارم وضعیت ملوان هر چه زودتر مشخص شود و باشگاه ملوان مدیرعامل خود را بشناسد. من از یکی دو تیم دیگر پیشنهاد مربیگری دارم. با این حال اولویتم تیم ملوان انزلی است. دوست دارم به تیم شهر خودم کمک کنم البته باید ببینیم چه پیش می آید. من می خواهم دیگر به عنوان سرمربی فعالیت خودم را ادامه دهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار