تابناک / هم‌زمان با هفته روابط عمومی رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در نشستی صمیمی با جمعی از اهالی رسانه دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۶۰۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۱ 22 May 2018

تابناک / هم‌زمان با هفته روابط عمومی رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در نشستی صمیمی با جمعی از اهالی رسانه دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار آستانه اشرفیه: وظیفه در این زمان‌حساس آن است که انسجام داخلی حفظ شود / برجام راهی بود که از طریق آن مواضع کشور به جامعه جهانی ثابت شد

 

رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در این نشست که جمعی از اهالی رسانه شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و رشت حضور داشتند با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته روابط عمومی، گفت: امیدوارم سختی‌های موجود در کار رسانه با مزد حسنه معنوی جبران شود.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه از حضور در جمع اهالی رسانه احساس خوبی دارم چون شما در موضوع‌های گوناگون با پیشنهادهای مؤثر باری از مشکلات شهرستان کم می‌کنید، گفت: حرف من به این معنا نیست که سؤال سخت یا چالش‌انگیز در خصوص فعالیت‌های مجموعه و شهرستان انجام ندهید، بلکه سؤال‌های سخت و چالش‌انگیز شما از حس خوبی است که نسبت به پیشرفت شهرستان دارید.

رحیم حیدری در ادامه با اشاره به اینکه دولت روحانی در سخت‌ترین شرایط که استکبار جهانی با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق نوعی ایران هراسی در جوامع بین‌المللی به راه انداخته بود زمام دولت را به دست گرفت، افزود: علیرغم سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه ما به دنبال صلاح هسته‌ای نیستیم، استکبار جهانی ایران را، به‌عنوان کشوری که فقط به دنبال صلاح هسته‌ای است انعکاس داده و برجام راهی بود که از طریق آن مواضع کشور به جامعه جهانی ثابت شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابیان اینکه عملکرد دولتی که به‌تنهایی از یک قطعنامه بین‌المللی خارج می‌شود نشانگر آن است که این دولت هیچ حقی برای سایر کشورها قائل نیست و خدا را شاکریم که در این قضیه کشورهای اروپایی و مردم آمریکا حق را به ایران اسلامی دادند، گفت: معتقدم حتی اگر سایر کشورها هم از این توافق خارج شوند کشور ما به دستاورد بزرگی رسیده و آن حق برتری است که در جامعه جهانی به نام ایران به رسمیت شناخته‌شده است.

وی در پایان به انسجام بین دولت و ملت اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اگر دشمن ما را در موضع ضعف ببیند به صرافت جنگ با کشور می‌افتد و وظیفه همه در این زمان‌حساس آن است که انسجام داخلی حفظ شود و این تنها راه مقابله با نقشه شوم استکبار جهانی است.

در پایان این نشست اهالی رسانه ضمن تبریک هفته روابط عمومی به کارکنان واحد روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه، برای آن‌ها آرزوی توفیق روزافزون کردند و به فرماندار آستانه‌اشرفیه برای حضور کارکنانی پرتلاش و محبوب در واحد روابط عمومی مجموعه مدیریتی وی تبریک گفتند./کیآستان

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
فرماندار جان دولت شما اتحاد ملت رو برهم زد
اگر مقام معظم رهبری نبود کشور از هم می پاشید
استاندار گیلان خجالت نمیکشد و از خدا هم نمیترسد و یه عده ایی آورده است به گیلان کارهای رانتی میکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
فرماندار شما اتحادتون رو با استاندار محکم کنید
مردم خودشون رهبر دارند ملت فقط به حرف رهبری گوش میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار