شهردار رشت در گفت و گو با تابناک تشریح کرد؛
تابناک / یکی از چالش‌های مهم حوزه مدیریت شهری، تأمین منابع مالی و پولی است و اغلب کارشناسان حوزه مدیریت شهری،«توزیع عادلانه خدمات و امکانات» و «اصلاح ساختار نظام شهری» را یکی از راه‌حل های درمان مشکلات شهرداری‌ها عنوان می کنند.
کد خبر: ۶۰۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 21 May 2018

تابناک / یکی از چالش‌های مهم حوزه مدیریت شهری در رشت، تأمین منابع مالی و پولی است که اغلب کارشناسان حوزه مدیریت شهری،«توزیع عادلانه خدمات و امکانات» و «اصلاح ساختار نظام شهری» را یکی از راه‌حل های درمان مشکلات شهرداری‌ رشت عنوان می کنند.

 

20 پروژه مهم کلان مقیاس شهر رشت در سال 97 کدام است؟ / آغاز به کار 5 پروژه از 20 پروژه تا پایان خرداد

 

با این وجود و علی رغم همه مشکلات و موانع، دکتر مسعود نصرتی از اتفاقات خوبی در سال 97 برای شهر رشت خبر داد.

 

20 پروژه مهم کلان مقیاس شهر رشت

 

شهردار رشت در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای با معاونین،مدیران شهرداری،دکتر رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر،20 مدیر پروژه و آقای شهند مدیر هماهنگی این موضوع تشکیل داده شد.

 

وی افزود: با وجود همه فشارهای اقتصادی و کمبود منابع مالی، تمام تلاش تیم مدیریت شهری این بوده است که هرگز متوقف نشویم و لازمه حركت به جلو با سرعت بالا ، اصلاح ساختار مالي و جلوگيري از اتلاف فرصتها است و بدون تردید با ساختار گذشته نمي توان شهر رشت را اداره كرد.

 

شهردار رشت خاطرنشان کرد: 5 پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی، تقاطع غیر همسطح نیروی دریایی،پارکینگ طبقاتی،بلوارj5 و شب های روشن رشت (روشنایی،نورپردازی،مبلمان شهری و...) در خردادماه سال جاری تشریفات آغاز به کار آن انجام می شود.

 

نصرتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از احمدی فرماندار رشت و اعضای شورای شهر، پیرو تفویض اختیار برای مدیران شهرداری که به تصویب شورا و تایید فرماندار نیز رسیده است اظهار کرد: این ابتکار عمل به روند تولید درامد و مدیریت هزینه ها بسیار کمک می کند و تاثیرگذار است.

 

معرفی 20 پروژه مهم کلان مقیاس شهر رشت و احکام مدیران پروژه:

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار