کد خبر: ۶۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 19 May 2018

تابناک / محمد رفیعی درباره انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم سپیدرود اظهار داشت: فرشاد پیوس، علی نظرمحمدی و نادر دست نشان سه گزینه کمیته فنی برای هدایت سپیدرود در فصل آینده بودند که در نهایت با جمع بندی نهایی دست نشان به عنوان سرمربی انتخاب شد.

وی ادامه داد: مردم رشت خاطرات خوبی با این مربی دارند و تنها با این مربی به فینال جام حذفی رسیده اند. امیدوارم با توانمندی که دست نشان دارد با قدرت شروع به کار کند و سپیدرود را به جایگاه اصلی خود برساند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم و مذاکره با بازیکنان جدید، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد بازیکنان قراردادشان تمام شده و دست نشان هم در این زمینه مستقل است و از امروز کادرفنی خود را انتخاب خواهد کرد. او با بازیکنان مدنظر صحبت خواهد کرد تا جزو اولین تیم هایی باشیم که کادرفنی و بازیکنان خود را مشخص می کند. قرار است تا ۴۸ ساعت آینده کادرفنی تیم تکمیل شود.

«با وجود انتخاب دست نشان به عنوان سرمربی جدید، اما علی کریمی گفته به زودی در تمرینات سپیدرود شرکت خواهد کرد و تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت» رفیعی در واکنش به این اتفاق، گفت: علی کریمی از اسطوره های فوتبال ایران است و افتخار می کنیم او در تیم ما فعالیت داشته باشد. باشگاه سپیدرود هیچ وقت به او نگفته که به باشگاه نیاید. من به شخصه علی کریمی را یک انسان بسیار محبوب می دانم و اگر هم بخواهد کار مربیگری را ادامه دهد، باشگاه سپیدرود افتخار می کند که کنار کریمی باشد، اما او با مالک باشگاه صحبت کرد و برای ادامه همکاری به جمع بندی نرسید و الان هم اگر بخواهد دوباره در سپیدرود حضور داشته باشد می تواند با مالک باشگاه مذاکره کند و دوباره به تیم برگردد. علی کریمی مربی سپیدرود بود، نه سرمربی. او می تواند به عنوان مربی کنار دست نشان حضور داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار