کد خبر: ۶۰۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 17 May 2018

تابناک / رئیس کل دادگستری استان در نشست تعامل حقوقی و قضایی فرماندهان نیروی انتظامی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی از اختصاص شعب ویژه ای در دادسراها و دادگاه ها برای رسیدگی سریعتر به انحرافات و جرائم اخلاقی و تخلفات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد سیاوش پور با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه بندگی خدا عنوان نمود و بهترین عبادت و بندگی را گره گشایی از کار خلق خدا دانست.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حوزه امنیت و قضاوت خدمت رسان مردم می باشند ابراز امیدواری کرد کارکنان هر دو دستگاه با حلول ماه رحمت الهی بیش از پیش مهربانی و مدارای با مردم را در دستور کارخود قرار داده و با روی گشاده در طلب برکات این ماه گام بردارند.
ابلاغ اوراق قضایی یکی از مهم ترین مراحل فرآیند دادرسی

سیاوش پور ابلاغ اوراق قضایی را یکی از مهم ترین مراحل فرآیند دادرسی دانست و تصریح کرد: ابلاغ این اوراق در گذشته بر عهده نیروی انتظامی بوده است و اکنون با بهره گیری از سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضائیه حدود 60% از این اوراق در استان گیلان به صورت الکترونیکی ارسال می شود.

تعامل-قضایی
ایجاد فضای روحانی و انتشار معنویت در همه سطوح جامعه

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای روحانی و انتشار معنویت در همه سطوح جامعه را از ثمرات این ماه بیان کرد و اظهار داشت: با روزه داری عموم مردم در این ماه رعایت شان و حرمت روزه داران در انظار عمومی الزامی است.

این مقام ارشد قضایی در ادامه خاطر نشان کرد: همچون سالهای گذشته با هنجارشکنان و کسانی که حرمت روزه داری در ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند در چارچوب قانون برخورد می شود.

وی همچنین از اختصاص شعب ویژه ای در دادسرا و دادگاه ها برای رسیدگی سریعتر به انحرافات و جرائم اخلاقی و تخلفات صورت گرفته در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیاوش پور درباره ارائه خدمات به مسافران و معذوران از روزه داری در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده مطابق ضوابط و مقررات به برخی واحدهای عرضه مواد غذایی و خوراکی مجوز داده شده است تا با رعایت مقررات لازم در این ماه فعال بوده و به ارائه خدمات بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار