کد خبر: ۶۰۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 17 May 2018

تابناک / محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه اولین دوره ملی توانمند سازی کارآفرینان و انتخاب جوانان کارآفرین برتر کشور در دهکده ساحلی انزلی با تمجید از میزبانی این دوره که تماما توسط جوانان تشکلهای مردم نهاد گیلان و نظارت اداره کل ورزش و جوانان گیلان انجام شد گفت: ما به عنوان دولت در این طرحها هیچ کاره هستیم و فقط نظارت می کنیم چرا که جوانان نشان دادند که دولت یار هستند و هرکجا به آنها اعتماد شود و باور شوند بهترین نتیجه را بدست می آوریم.

 سالهاست که در حوزه جوانان فقط قول بدون عمل داده شد

محمد مهدی تندگویان افزود: سالهاست که در حوزه جوانان فقط قول بدون عمل داده شده است و نیاز داریم کمی اجرایی و عملیاتی به حوزه جوانان نگاه کنیم تا امید در جامعه جوان زنده شود در غیر این صورت ایران شکست می خورد.

وی با اشاره به 7 ماه حضورش در معاونت جوانان وزارتخانه گفت: در این مدت اتفاق بزرگی که افتاد به جوانان اعتماد کردیم و امیدواریم با سپردن کارها در تمامی عرصه های اقتصادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی وسیاسی به آنها دوباره امید را در دل جوانان ایران زنده کنیم.

کارآفرینان برتر کشور

با انتصاب مشاوران جوان مخالف هستم

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره باینکه با انتصاب مشاوران جوان مخالف هستم و می بایست بدنبال مدیران جوان باشیم گفت: افتخار جوانان این است که مردم آنها را انتخاب کرده اند و با نگاهی به نتایج انتخابات مجلس و شورای اسلامی می توان به وضوح این اتفاق خوشایند و مبارک را دریافت.

جوانان راه خودرا پیدا کرده اند

وی افزود: اتفاق بعدی این است که جوانان راه خودرا پیدا کرده اند .یکبار دیگر هم جوانان ایران اسلامی در اوایل انقلاب مسیر خود را با اعتمادی که به آنها شد انتخاب کردند و از این امتحان و اعتماد سربلند بیرون آمدند .الان هم با اعتماد و باور به جوانان می توانیم ایرانی پویا تر و توانمند تر بسازیم.

در حال فتح خاکریزهای اول هستیم

وی با اشاره باینکه در مسیر رسیدن به معرفی توانمندی های جوانان به همگان راه سختی وجود دارد افزود: هم اکنون در حال فتح خاکریزهای اول هستیم و باید با انگیزه و بدون ناامیدی این مسیر دشوار را پشت سر بگذاریم.

تندگویان با اشاره به سوابق استاندار گیلان در حمایت از جوانان گفت: چشم انداز خوبی را با حضور دکتر سالاری برای جوانان گیلانی شاهد خواهیم بود که امیدواریم بتوانید از آن بخوبی در جهت توسعه استان و کشور استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار