فرماندار یزد با اشاره به ضرورت تحقق شعار امسال، گفت: 200 طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 216 میلیارد تومان در کارگروه اشتغال شهرستان یزد تصویب شده است.
کد خبر: ۶۰۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 14 May 2018

«مصطفی سالاری» در جلسه شورای اداری شهرستان یزد، با بیان این‌که مشارکت بی نظیر 84 درصدی مردم یزد در انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای این شهرستان در سال 96 بوده است، اظهار کرد: کسب رتبه اول در همایش آمادگی مدیریت بحران از دیگر دستاوردهای شهرستان یزد در سال گذشته بود.

وی افزود: در جمع بندی‌های انجام شده سال گذشته، شهرستان یزد جزو شهرستان‌های برتر استان در دهه فجر معرفی شده است.

فرماندار یزد در ادامه داد: همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف شهرستان در طول سال 96 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای ارتقای جایگاه شهرستان و فرمانداری یزد در سطح استان انجام شده است.

سالاری عضویت فرمانداری یزد در شورای اداری استان را از جمله اقدامات شاخص در حوزه ارتقای جایگاه فرمانداری یزد دانست و بیان کرد: با توجه به این که بیش از 60 درصد جمعیت استان در شهر یزد ساکن هستند، برنامه ریزی برای توسعه شهری از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر شهرستان‌ها برخودار است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزاش اعتبارات روستایی برای ایجاد اشتغال پایدار، تصریح کرد: تاکنون 10 مورد از مطالبات شاخص مردم شهرستان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و شهری که بالغ بر 15 سال بلاتکلیف بودند در سال 96 حل و فصل شدند.

فرماندار یزد تصویت 200 طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 216 میلیارد تومان را از دیگر اقدامات فرمانداری یزد عنوان کرد و افزود: بیش از 120 کارگروه، ستاد، کمیته و کمیسیون در فرمانداری یزد راه‌اندازی شده که هر کدام در چارچوب وظایف خود نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام می‌کنند.

ممنوعیت خرید کالاهای خارجی برای دستگاه‌های اداری و اجرایی یزد

وی با اشاره به شعار امسال که به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، گفت: معرفی واحدهای تولید برتر شهرستان در جلسات شورای اداری از جمله اقدامات در دستور کار شورای اداری شهرستان یزد برای سال جاری است.

رییس شورای اداری شهرستان یزد فرهنگ سازی برای مصرف و حمایت از کالای ایرانی و یزدی را یکی دیگر از اولویت های اجرایی فرمانداری برای سال جاری دانست و بیان کرد: خرید کالاهای خارجی که تولید داخلی و به ویژه یزدی دارد برای تمام دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان یزد ممنوع است.

سالاری در پایان با بیان این‌که نظارت مستمر بر دستگاه‌های اجرایی از جمله اقدامات ویژه فرمانداری برای سال 97 است، اظهار کرد: به هیچ عنوان منظور از نظارت مچ‌گیری نیست بلکه قصد داریم حداقل دو بار هر دستگاه را مورد ارزیابی حضوری قرار دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار