کد خبر: ۶۰۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 13 May 2018

تابناک / وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که پای درد دل صاحبان کسب‌وکار گیلان نشسته بود؛ با مواجهه به برخوردی که سازمان صداوسیما با یکی از فعالان تلویزیون اینترنتی داشته، کنایه‌ای ضمنی به این سازمان زد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد جواد آذری جهرمی در یک توییت دو هدف را نشانه گرفت و علاوه بر پاسخ ضمنی به درخواست مدیر پیام‌رسان سروش برای حمایت‌های بیشتر از این پیام‌رسان، به گلایه یکی از صاحبان کسب‌وکارهای نوپای گیلان نیز پرداخت که با کنایه‌ای به روند فعالیت سازمان صداوسیما همراه شد.

در بخش نخست این توییت که وزیر ارتباطات منتشر کرده، آمده است که آنچه در مصوبه شورایعالی فضای مجازی در مورد نیاز پیام‌رسان‌های بومی تصویب شد، انجام پذیرفت و فرآیندهای حمایتی مصوب ادامه خواهد یافت؛ که برداشت می‌شود این موضوع در پاسخ به درخواست‌های مدیر پیام‌رسان سروش منتشر شده است.

در ویدئویی که به شرح زیر در حساب رسمی آذری جهرمی منتشر شده، یکی از صاحبان کسب‌وکار گیلان می‌گوید که فعالیت شرکت‌مان را از سال 92 شروع کردیم و توانستیم زیرساخت تلویزیون اینترنتی را با تکیه بر توان خودمان (برنامه‌نویسی) به وجود آوریم.

این صاحب کسب‌وکار گیلانی می‌گوید که مانند یکسری از شرکت‌های ایرانی که با بودجه‌های کلان اقدام به واردات نمونه‌های خارجی پلت‌فرم تلویزیون اینترنتی کردند، نیستند و خودشان این زیرساخت را توسعه داده‌اند.

وی افزود: در ادامه کار، سازمان صداوسیما آمد و به ما گفت که چکار انجام می‌دهید؟! ما هم برای اینکه در کسب‌وکارمان بسته نشود حاضر شدیم 50 درصد سهام‌مان را به صداوسیما بدهیم.

در همین حین وزیر ارتباطات با کنایه‌ای به رفتار صداوسیما گفت که ممنوع‌التصویرت نکردند؟! که این عبارت معترضه مورد پسند حضار واقع شد.

لازم به ذکر است چندی پیش خبر ممنوع‌التصویر شدن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رسانه‌ها منتشر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار