تابناک / شهردار لاهیجان گفت: مدیریت پسماند از برنامه های مهم همه شهرداریها است.
کد خبر: ۶۰۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 13 May 2018

تابناک / شهردار لاهیجان گفت: مدیریت پسماند از برنامه های مهم همه شهرداریها است.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در اولین سمینار تخصصی شهرداران استان گیلان در آستارا افزود: نوسازی ماشین آلات جمع آوری زباله از نیازهای شهرداری های کوچک است و از سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور انتظار داریم همچنان که به خرید و توزیع منمرکز ماشین آلات و تجهیزات اقدام می کند در زمینه تاسیسات کمپوست و زباله سوز نیز رفتار مشابهی دشته باشد.

وی اضافه کرد: الحمدالله امسال رویکرد دولت محترم پیش بینی و تخصیص اعتبارات ملی در بحث پسماند با اولویت شمال کشور است.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه طرح جامع مدیریت پسماند کشور اجرا شود گفت: شهرداریها با تهیه و تصویب طرح جامع پسماند شهرها ، آماده ی حرکت جدی در این زمینه هستندو دیگر دستگاه ها هم می بایست در این زمینه همکاری نمایند. توجه به آموزش شهروندان ،مدیران و کارکنان ، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با شهرداریها، اجرای مدیریت واحد شهری ، توجه به بحث درآمد پایدار شهرداریها، عدم موازی کاری دستگاه ها و صنوف با شهرداریها،از دیگر مواردی بود که مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این سمینار بیان کرد.

شهردار لاهیجان در ادامه صحبت های خود گفت: از توجه دکتر سالاری، استاندار گیلان بعنوان نماینده عالی دولت و همچنین معاون عمرانی استاندار و مدیر کل امور شهری برای توجه به شهرداریهای استان قدردانی می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار