مدیر عامل هلال احمر یزد تاكيد كرد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به جهانی شدن یزد خواستار توجه به امداد و نجات در بافت قدیم شهر شد.
کد خبر: ۶۰۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 06 May 2018

دکتر «محسن حرازی زاده» در ديدار با «مصطفی سالاری» فرماندار یزد، در اين باره گفت: هماهنگی با شهرداری و فرمانداری و دستگاه‌های مرتبط باید توجه خاصی به بافت قدیم شهر داشت تا این مبحث پر رنگ‌تر دیده شود. 

وي نقش فرمانداران را در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر موثر دانست و اظهار كرد: همواره هماهنگی و تعامل ویژه رؤسای شعب با فرمانداران را به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها مورد تاکید ویژه قرار داده‌ایم. 

حرازي‌ زاده با اشاره به ایجاد نشاط اجتماعی بین جوانان، تاکید کرد: با برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی و مهارتی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قصد داریم، جوانان را با این معضل آشنا سازیم. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با تشریح خدمات امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، بیان کرد: مجمع خیرین داوطلب در حال شکل‌گیری است و همچنین در بحث امداد و نجات کوهستان تیم‌های تخصصی و فعالی داریم که حرف اول در کشور می‌زنند و باید از ظرفیت و فعالیت جوانان هلال احمر در تمام امور استفاده و نگاه ویژه‌ای به آنان داشته باشیم که مهم‌ترین سرمایه در جمعیت هلال احمر اعضا جوانان و امدادگران و داوطلبان هستند. 

«مصطفی سالاری» فرماندار شهرستان یزد ضمن خیر مقدم و تشکر از فعالیت جوانان و امدادگران در نوروز، در این دیدار گفت: تزریق روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در ذهن جوانان ما از کارهای مهمی است که اساس انقلاب ما نیز بر آن استوار بوده است که خوشبختانه این روحیه ایثار و فداکاری  در اعضای داوطلب هلال احمر دیده می شود . 

وي به تقدس کار امدادگران د رهلال احمر اشاره کرد و  گفت: لباس هلال احمر می تواند نوید دهنده حیات باشد و اینکه همه شغل ها ارزشمند هستند اما بعضی از شغل ها که انسان را به یاد حیات می اندازند، ارزشمند تر است. 

سالاري با بیان اینکه امدادگری در نگاه فقه اسلامی جایگاهی والا دارد، افزود: هرکس و در هر کجا به مردم تکیه کرد آنجا جای موفقیت است و چون شما در هلال احمر امداد و یاری به مردم می دهید، به یقین مردم همراه شما هستند. 

وي با اعلام این که آمادگي داريم تا در جلسات پذيراي جوانان نخبه و فعال باشيم و از نظرات و دیدگاه‌های آنان بهره‌مند شويم، اضافه كرد: امروز در شرايطي هستيم كه در اكثر برنامه‌ها، طرح‌ها و حتي طرح‌‌ها بايد نظرات و دیدگاه‌های جوانان مدنظر باشد.

سالاری با بیان این که باید نگاه ویژه مسئولان به شهرستان یزد باشد، عنوان کرد: در خصوص در اختیار گذاشتن مکان‌هایی برای انجام فعالیت‌های هلال احمر شهرستان و همچنین برای راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی هلال‌احمر و حمایت همه جانبه از امداد و نجات در بافت قدیمی شهر در کارگروه‌های امدادی و تشکیل جلسات بیشتر در آینده برای تعامل بیشتر آمادگی فرمانداری را در خصوص همکاری با جمعیت هلال احمر اعلام كرد.

در پایان دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اهدا یک یادبود از خدمات فرماندار و همراهی با جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار