فرماندار يزد:
فرماندار يزد با اشاره به اهمیت اقدامات و خدمات هلال احمر در مواع بحرانی و حساس،‌گفت: ماندگاری یکی از مهمترین ویژگی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در جامعه است.
کد خبر: ۶۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 05 May 2018

«مصطفي سالاري» در جریان دیدار با «محسن حرازي‌زاده يزدي» مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان بابیان اين‌كه مهم‌ترین سرمايه هر اداره و سازماني نيروي انساني آن نهاد و مجموعه است، اظهار کرد: در هلال‌احمر علاوه بر جمعيت کارکنان اداري، بخشي از افراد جامعه به‌ویژه جوانان با شركت در دوره‌های آموزشي به‌صورت داوطلبانه به عضويت اين سازمان در می‌آیند كه این امر گویای پتانسيل و ظرفيت خوب جمعیت هلال احمر است.

وی در ادامه ضمن تقدير و تشكر از تلاش‌های کارکنان جمعيت هلال‌احمر استان و شهرستان در ايام عيد نوروز و خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران،‌افزود: خدمات و تلاش‌های کارکنان و اعضاي داوطلب جمعيت هلال‌احمر در مواقع موردنیاز مردم و شهروندان ارائه می‌شود كه اين باعث شده تا اين اقدامات ماندگارتر شود .

  فرماندار یزد با اشاره به اين‌كه شهر يزد به‌عنوان شهر ميراث جهاني پذيرايي مسافران و گردشگران از اقصي نقاط كشور است، گفت: همه دستگاه‌های اجرايي بايد نسبت به ارائه خدمات در قالب شهر ميراث جهاني آمادگي لازم را داشته باشند كه قطعاً هلال‌احمر نيز می‌تواند در اين راستا تأثيرگذار بوده و خدمات شایسته‌ای كه مورد انتظار است، ارائه شود.

وی در پايان سخنان خود خواستار حمايت جدي و ويژه مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان از هلال‌احمر شهرستان يزد شد و تأکید کرد: فرمانداري آمادگي دارد تا در مسير فعالیت‌های قانوني حامي و پشتيبان اين نهاد در راستاي پيشبرد اهداف تعیین‌شده در استان و شهرستان باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار