سرمربی سپیدرود رشت؛
تابناک / علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت و اسطوره پرسپولیسی ها در پستی اینستاگرامی حمایت خود را از مهدی مهدوی کیا که چند وقتی است در عرصه تبلیغات برای یک شرکت لبنی مشغول به کار است ، اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 30 April 2018

تابناک / علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت و اسطوره پرسپولیسی ها در پستی اینستاگرامی حمایت خود را از مهدی مهدوی کیا که چند وقتی است در عرصه تبلیغات برای یک شرکت لبنی مشغول به کار است ، اعلام کرد.

گویا این تبلیغات از سوی مهدوی کیا با واکنش های نه چندان خوشایند دیگران همراه بوده است که کریمی این گونه از این فعالیت تبلیغاتی ستاره پیشین تیم ملی حمایت کرده است.

کریمی سرمربی سپیدرود در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مهدی جان اونوقت که تو داشتی دل مردم شاد می کردی ، اینا توی تخم بودن

تو تبلیغ کن ؛ خواست بخوره نخواست نخوره

وی همچنین عنوان کرد:

چاپلوسان عقده ای را گنده نکنیم

علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت و اسطوره پرسپولیسی هادر پستی اینستاگرامی حمایت خود را از مهدی مهدوی کیا که چند وقتی است در عرصه تبلیغات برای یک شرکت لبنی مشغول به کار است ، اعلام کرد و نوشت:علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت و اسطوره پرسپولیسی هادر پستی اینستاگرامی حمایت خود را از مهدی مهدوی کیا که چند وقتی است در عرصه تبلیغات برای یک شرکت لبنی مشغول به کار است ، اعلام کرد و نوشت:

همانطور که می دانید مهدی مهدوی کیا چند ماهی است که در عرصه ی تبلیغات به عنوان “سفیر برند میهن” فعالیت می کند و از پاییز سال گذشته تابلوهای تبلیغاتی از مهدی مهدوی کیا چهره محبوب فوتبال ایران در شهرهای مختلف دیده می شد، مهدی اما در آلمان است و وقتی از او در این باره پرسیدند پاسخ می دهد:

«بله، این تابلوها برای کار تبلیغاتی است و من با شرکت مذکور قرارداد دو ساله بسته ام.»

مجتمع صنایع غذایی میهن مجموعه ای ایرانی است که در سال ۱۳۵۵ خورشیدی توسط برادران “پایداری” در شهر اسلام‌شهر واقع در استان تهران پایه‌گذاری شد. این مجموعه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بستنی و لبنیات در کشور محسوب می‌شود که با نیروی انسانی بالغ بر ۱۰۰۰۰ نفر به فعالیت خود در این عرصه ادامه می‌دهد.

 در ادامه توضیحات بیشتر مهدی مهدوی کیا را در مورد این شرکت و هدف او از شرکت در تبلیغات این برند تجاری را می خوانید:
کارنامه آقای پایداری، اصالت شرکت میهن و محصولاتش مهم تر از عدد و رقم و پول است
 
شرکت میهن یکی از محبوب ترین شرکت های ایرانی ست و کارنامه اش مشخص است. آقای پایداری شخصی است که از صفر شروع کرده. اصالت محصول خیلی مهم است. بالاخره فقط عدد و رقم و پول نیست. مردم باید به شما اعتماد کنند و محصولی که معرفی می کنید واقعا دارای کیفیت باشد و بعدها مشکلی برایش به وجود نیاید.
 
همچنین من حدود سه سال است که آکادمی کیا را به وجود آورده ام و با توجه به اینکه تمام هزینه ها برای بچه ها به صورت رایگان است و بچه ها بیشتر از قشر محروم، شهرستان ها و جاهای دورافتاده هستند، خود جناب پایداری به کمک کردن به این بچه ها علاقه نشان دادند و برای من هم خیلی مهم بود که بتوانم امکانات بیشتری را در اختیار این بچه ها قرار بدهم و هر کاری هم می کنم در همین راستاست. اتفاق دیگر این بود که خانواده های این بچه ها شاید برای همراهی با آنها کار خود را از دست می دادند، بنابراین شرکت میهن یک کار خیلی خوب انجام داده که خانواده های آنها می توانند در اولویت استخدام در شرکت میهن قرار بگیرند و با توجه به مدارک و تحصیلاتی که دارند، مشغول به کار شوندکه جا دارد که بابت آن از شرکت میهن تشکر کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار