در پیام تبریک شهردار لنگرود به مناسبت روز جوان؛
تابناک / همرمان با فرارسیدن میلاد باسعادت علی اکبر و روز جوان، مهندس سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود طی پیامی این خجسته میلاد را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 28 April 2018

تابناک / همرمان با فرارسیدن میلاد باسعادت علی اکبر و روز جوان، مهندس سیدمهدی رجایی، شهردار لنگرود طی پیامی این خجسته میلاد را تبریک گفت.

 

به موضوع جوانان در برنامه‌‌های اساسی شهرستان توجه بیشتری شود / هر زمان به جوان و تفکر جوان اعتماد کردیم، پیروزی حاصل شد / اگر به جوانان مسئولیت های اجتماعی نسپاریم،در حق آینده این کشور جفا کرده ایم

 

در پیام شهردار لنگرود آمده است:

 

جوانی، دوره‌ای از زندگی‌ست که حتی اگر هیچ چیز در زندگی نداشته باشید، اگر رؤیا داشته باشید، هیچ چیز نمی‌تواند حسادت شما را برانگیزاند.

بدون شک جوانان توانمند گیلان زمین در زمینه های مختلف، همواره و در هر شرایطی توانایی فتح قله های افتخار را دارند و شایسته توجهی بیشتر هستند.

امروز متاسفانه توجه، احترام، دادن مسئولیت به جوان، اجازه تصمیم گیری و پذیرش تبعات آن در جامعه علی رغم توصیه های مکرر بزرگان و ارکان نظام کمتر دیده می شود و نیاز به باور قلبی مدیران ارشد در این خصوص حس می شود.

به خوبی می دانیم هر قدر هم به جوانان احترام بگذاریم و محبت بی دریغ ارزانی شان کنیم؛اما اگر به آن ها مسئولیت های اجتماعی نسپاریم، در حق آینده این کشور جفا کرده ایم.

توجه به نيازهای جوانان از مواردي است كه بارها مورد تأكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي بوده است که بايد موردنظر مديران مرتبط در حوزه جوانان قرار گيرد و بايد شرايط را به نحوي فراهم كنيم كه نيازهاي به‌ روز جوانان مدنظر باشد و براي رفع آنها راهكارهاي عملياتي با در نظر گرفتن شرايط روز جامعه ارائه شود.

در پایان خواهش اینجانب از مجموعه مدیریت شهری لنگرود در این حوزه این است که به موضوع جوانان در برنامه‌‌های اساسی شهرستان توجه بیشتری شود و هرزمان به جوان و تفکر جوان اعتماد کردیم، پیروزی حاصل شد.

 

 

سیدمهدی رجایی - شهردار لنگرود

8 اردیبهشت 1397

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار