کد خبر: ۵۹۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 26 April 2018

تابناک / غلامعلی جعفرزاده با بیان اینکه باید امنیت سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران تامین کرد اظهار داشت: باید کاری انجام داد تا ورود بخش خصوصی به ورزش امکانپذیر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با ورزش سه، با اشاره به اینکه در سال گذشته تعدد مالکین، ایجاد ترس و دلهره برای سرمایه گذار و تهدید مرتب سرمایه گذار باعث شده تا بخش خصوصی در فوتبال ورود نکند بیان داشت: خواسته من از مسولان در حوزه ورزش این است که از جنبه حمایتی وارد مقوله ورزش شوند.

 

جعفرزاده با بیان اینکه می توان با حمایت از سرمایه گذاران یک تجربه خوب از سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران دیگر نشان بدهیم عنوان داشت: البته نباید امکان سوء استفاده به سرمایه گذار داده شود.

 

وی افزود: اگر کسی با توجه به مسایل اقتصادی موجود، سرمایه خود را در ورزش بیاورد نباید هر روز علیه او مصاحبه کرد یا اینکه او را تهدید کرد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از جواد تن زاده به عنوان مالک باشگاه سپیدرود حمایت کرد عنوان داشت: باید سرمایه گذاران را ترغیب کرد تا وارد فوتبال شوند و بتوانیم سایر باشگاه ها را واگذار کنیم.

 

جعفرزاده با بیان اینکه نمایندگان و استاندار به اندازه خودشان به تیم سپیدرود کمک کنند اظهار داشت: استانداری گیلان هنوز به جمع بندی کلی در مورد منابع مالی نرسیده است اما به طور حتم استانداری به باشگاه سپیدرود کمک خواهد کرد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من برای تیم داماش و سپیدرود با وزیر اقتصاد، وزیر ورزش و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور جلسه گذاشتم بیان داشت: با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در مورد کمک به سپیدرود توافق هایی حاصل شده است.

 

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی باید دیدش وسیع تر باشد و به تمام تیم های استان گیلان کمک کند گفت: ما پیگیر قول مساعد آقای بانک به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به تیم سپیدرود هستیم.

 

جعفرزاده با اشاره به اینکه آقای تن زاده به عنوان یک جوان رشتی سرمایه زندگی خود را در سپیدرود گذاشته است عنوان داشت: تقاضا دارم که حلاوت و شیرینی بقا سپیدرود را به کام هواداران این تیم تلخ نکنند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با مصاحبه و پرخاشگری به یکدیگر، هیچ مشکلی حل نخواهد شد تصریح کرد: در بازی های سپیدرود حرص و جوش زیادی را خوردیم و حتی از این استرس ها وزن کم کردیم تا سپیدرود در لیگ برتر بماند.

 

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به اینکه به شخصه دوست دارم که علی کریمی در تیم سپیدرود بماند اظهار داشت: آقای تن زاده در روزی که هیچ کس به سمت سپیدرود نمی آمد، این جسارت را به خرج داد و مالکیت تیم سپیدرود را به عهده گرفت و باید ایشان در تیم سپیدرود بماند.

 

جعفرزاده با بیان اینکه با عبارت هایی همانند مافیا و سیاهنمایی در مورد باشگاه سپیدرود هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد افزود: علی کریمی آرامش خود را حفظ کند و در آن مقطع زمانی، زمان درگیری با فدراسیون نبود و برای آن هزینه زیادی پرداخت کردیم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علی کریمی افتخار و اسطوره فوتبال کشور ما است اظهار داشت: علی کریمی همانگونه که در زمین فوتبال همه چیز را بهم میریزد نباید در بیرون زمین فوتبال همه چیز را بهم بریزد.

 

وی افزود: مالک و سرمربی باید به تیم آرامش بدهند و برای فصل بعد باید مدعی رده های بالای جدول باشیم و برای جام حدفی برنامه ریزی شود.

 

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه هیچکس نباید از حرف های ما دلخور شود و من هر کاری بتوانم برای فوتبال گیلان انجام می دهم گفت: خواهش می کنم که همه به سپیدرود کمک کنند و حالا که سپیدرود در لیگ برتر مانده است باید همه جشن بگیرند.

 

جعفرزاده با تاکید بر اینکه هیچکس نباید بقا سپیدرود را به نام خودش بزند بیان داشت: این پیروزی متعلق به جوانان رشتی است که بر روی سکوها اشک ریختند و تیم سپیدرود را تشویق کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار