کد خبر: ۵۹۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 26 April 2018

تابناک / داماش گیلان در هفته نهم مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم، مقابل میهمان خود پالایش نفت آبادان به پیروزی دست‌یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های داماش گیلان و پالایش نفت آبادان از هفته نهم مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته دوم از ساعت 16:45 در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد.

داور: محمود گوهری نژاد

کمک‌ها: فرزین بایزیدی، تورج رستمی و محمود گوهری نژاد

ناظر داوری: بابک وسیله بر

گروه ب لیگ دسته دوم ملقب به گروه مرگ، تکلیف نخستین تیم صعودکننده به لیگ یک را در پایان هفته هشتم مشخص کرد و شاهین به لیگ صعود کرد لیکن نبردی سنگین بین دو تیم داماش گیلان و نفت و گاز گچساران در جریان است تا تکلیف تیم دوم گروه که به پلی‌آف صعود می‌کند مشخص شود؛ داماش برای رسیدن به جایگاه دوم چاره‌ای جز پیروزی در دو دیدار خانگی پیش رو ندارد.

داماشی‌ها دیدار را تحت تشویق شدید هوادارانشان هجومی آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه 11 توسط سعید طالبی از روی نقطه پنالتی به گل دست یافتند، این گل نوید یک بازی پرگل را می‌دهد؛ برخلاف انتظار نیمه نخست با تک‌گل طالبی به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم محتاطانه از سوی داماشی‌ها آغاز شد و این بازی محتاطانه کار دست پسران شهر باران داد، پالایشی‌ها در دقیقه 64 توسط هومن سعدونی گل تساوی را به ثمر رساندند.

این گل باعث شد داماشی‌ها کمی به خود بیایند و یکپارچه حمله شدند حملاتی که در دقیقه 87 منجر به گل شد، کاظم رحمانی مدافع پیش‌تاخته داماشی‌ها با گلزنی موفق شد پسران شهر باران را به پیروزی برساند؛ این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

ترکیب داماش گیلان:

مسلم حق‌شناس، محمد مختاری، کنعان طاهر نژاد، سید کاظم رحمانی، مصطفی آقاجانی، علی‌اصغر کریمی، محمد طالبی، میثم میر پسندیده، سعید طالبی، سعید مرتضوی و سعید باقر پسند

سرمربی: وحید رضایی

ترکیب پالایش نفت آبادان:

رسول باجلوند، عارف نصاری، حسین مختاری، مجتبی مقتدایی، رسول سعدیان، محسن خرمی، ابوطالب قنبری، هومن سعدونی، امیر شرفی، وحید سروری و مهراب ادیب

سرمربی: مجتبی مرتضوی

در حاشیه:

*تماشای دیدار حساس داماش مقابل پالایش نفت رایگان است.

*دیدار دو تیم به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه باران پخش می‌شود.

*میلاد پور محسن، میلاد پور صف‌شکن و آرمین منفرد دوست از تیم داماش گیلان به دلیل مصدومیت، بازی را از دست دادند.

*حدود دو هزار نفر بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار