کد خبر: ۵۹۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 22 April 2018

تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: درمانگاه "دی پلی‌کلینیک" توسط سپاه قدس استان گیلان بعد از ماه مبارک رمضان در رشت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار پاسداران سپاه قدس گیلان با نماینده ولی‌فقیه این استان در رشت اظهار داشت: حضور امروز ما برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب در پنج عرصه جنگ‌نرم، نیمه سخت، سخت، عمق بخشی داخلی و عمق بخشی خارجی در حال فعالیت است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های سپاه قدس گیلان در حوزه دفاعی گفت: سازمان بسیج سپاه قدس گیلان با 72 گردان بیت‌المقدس، 22 گردان امام حسین(ع) و برپایی گشت شبانه پایگاه‌های مقاومت در سراسر استان با کمک دیگر دستگاه‌های نظامی و انتظامی امنیت ایجاد کرده است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم مسجدمحور بودن برنامه‌های بسیج در استان گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان‌نور، حلقه‌های صالحین و یادواره‌های شهدا از جمله اقدامات بسیج سپاه قدس گیلان است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با ابراز تاسف از بسته بودن و بلا استفاده ماندن 75 درصد از مساجد استان گیلان ابراز داشت: سپاه قدس گیلان در تلاش است تا حد امکان برنامه‌هایش را در مساجد اجرا و پیاده‌سازی کند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه نواحی استان گیلان در مساجد و نمازهای جمعه تصریح کرد: سپاه قدس گیلان در حوزه گسترش و ترویج علم و همچنین ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی نیز اقداماتی را انجام داده است.

وی با اشاره به اجرای طرح "قرارگاه پیشرفت و آبادانی" در سه دهستان استان گیلان افزود: طرح "شهید بهنام محمدی"، طرح "شهید رهنمون"، طرح "صندوق‌های قرض الحسنه" طرح "همگام با کشاورز" از جمله طرح‌های سپاه قدس گیلان در حوزه اقتصادی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه مرکز تفریحی کشوری برای بازنشستگان سپاه در لنگرود ساخته می‌‌شود خاطرنشان کرد: تالار عروسی ویژه کارکنان سپاه با اعتبار 14 میلیارد تومان در جاده انزلی در حال ساخت است.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه پروژه تالار عروسی بدون داشتن منابع مالی و با فروش زمین‌های مازاد سپاه قدس گیلان در حال اجرا است تصریح کرد: ساخت تالار همایش هزار و 400 نفره از دیگر پروژه‌های سپاه قدس گیلان است.

وی با اعلام اینکه درمانگاه "دی پلی کلینیک" سپاه قدس گیلان بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود ابراز داشت: این درمانگاه با دارا بودن 30 تخت‌، کمک بسیاری به حوزه درمان استان می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور خانواده شهدای مدافع حرم در این مراسم خاطرنشان کرد: خون شهدای مدافع حرم امروز فضای جامعه را عطرآگین کرده است و افتخار استان ما داشتن 22 شهید مدافع حرم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار