کد خبر: ۵۹۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ 22 April 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به همجه های دشمنان در حوزه جنگ نرم علیه نظام مقدس اسلامی بر نقش مهم و تأثیرگذار سپاه پاسداران در مقابله با این هجمه ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه به مناسبت روز پاسدار در دیدار با فرماندهان و سرداران سپاه قدس گیلان ضمن تبریک این ایام ، اظهار کرد: نهاد انقلابی سپاه پاسداران در تمامی سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در راستای حفظ ارزش های انقلاب و نظام گام برداشته است.

وی با بیان اینکه خدمت در سپاه پاسداران بازنشستگی ندارد، افزود: این نیروهای ارزشی بعداز بازنشستگی در این نهاد وظیفه سنگینتر در جای دیگر دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دشمنی و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی در همه سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در ابتدا این دشمنی ها در حوزه جنگ سخت بود ولی امروز دشمنان در عرصه جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از وظایف سنگین سپاه در شرایط امروز فعالیت در عرصه جنگ نرم و مقابله با توطئه های دشمنان و پاسخ گویی به شبهات است، تأکید کرد: در این عرصه نیز باید همانند هشت سال دفاع مقدس محکم و قوی عمل کرد.

امام جمعه رشت با تأکید براینکه امروز تمامی دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند، تصریح کرد: هیچ کشوری در جهان همانند ایران اسلامی با این میزان از دشمنی و هجمه مواجه نیست لذا باید در همه زمینه ها آماده مقابله با دشمن باشیم که در این میان نقش سپاه بیش از گذشته است.

وی در ادامه با تأکید برتقویت فعالیت های در سطح پایگاه های مقاومت به ویژه در حوزه روستایی، افزود: با تقویت این پایگاه ها و برنامه ریزی برای اجرای برنامه با محتوای جدید و جذاب زمینه را برای جذب نوجوانان و جوانان به این سوی فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار