کد خبر: ۵۹۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 22 April 2018

با شروع فعالیت یک سامانه بارشی در کشور، بارش باران و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف در شمال غرب، استان های حاشیه دریای خزر، ارتفاعات غربی و مرکزی البرز، غرب، بخش هایی از جنوب غرب و از بعدازظهر در شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

احد وظیفه، درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی شبستان گفت: با شروع فعالیت یک سامانه بارشی از امروز در کشور، بارش باران و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف در شمال غرب، استان های حاشیه دریای خزر، ارتفاعات غربی و مرکزی البرز، غرب، بخش هایی از جنوب غرب و از بعدازظهر در شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: بیشترین میزان بارش امروز در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، گیلان و در بعدازظهر در کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان رخ می دهد.

 

وی با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در همدان، مرکزی، غرب اصفهان و زنجان خاطرنشان کرد: فردا بارندگی در نیمه غرب کشور شدت می یابد و بارش های پراکنده در مرکز، شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود.

 

وظیفه ادامه داد: بیشترین بارش در این روز در استان های واقع در شمال غرب و غرب، البرز غربی و مرکزی رخ می دهد و رگبار و رعد و برق شدید و وزش باد در این روز پیش بینی می شود.

 

وی با بیان اینکه بارش برف در البرز مرکزی و برخی مناطق آذربایجان شرقی و غربی رخ می داهد، گفت: روز دوشنبه بارش باران گاهی با رعد و برق شدید و وزش باد در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، شمال و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

 

وظیفه با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی روی می دهد، افزود: امروز در استان های حاشیه دریای خزر و استان اردبیل دما به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

 

وی گفت: روز یکشنبه، همراه با بارش، دما نیز در مناطق شمال غرب، غرب، استان های واقع در جنوب البرز و شمال شرق کشور کاهش می یابد و دما در حاشیه دریای خزر در این روز تغییرات قابل ملاحظه ندارد.

 

وظیفه یادآور شد: بیشترین کاهش دما در روز دوشنبه در غرب، مرکز، جنوب و شرق دریای خزر رخ می دهد و در سایر مناطق افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

 

وی درباره وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و دمای هوای تهران امروز در گرم ترین زمان 26 درجه و در خنک ترین زمان 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران روزهای یکشنبه و دوشنبه، نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در این روزها بین 9 تا 23 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار