مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان با بیان اینکه گفتمان مقاومت توانست داعش را ساقط کند، گفت: آمریکا به دنبال جبران شکست‌های خود در منطقه است.
کد خبر: ۵۹۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 18 April 2018

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان با بیان اینکه گفتمان مقاومت توانست داعش را ساقط کند، گفت: آمریکا به دنبال جبران شکست‌های خود در منطقه است.

به گزارش فارس، سردار مهدی ظفری اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ گذشته درمی‌یابیم که در جنگ سرد نیمی از کشور‌ها در بلوک شرق به رهبری شوروی و نیمی دیگر در بلوک غرب به رهبری آمریکا تقسیم‌بندی شدند.
 
وی با بیان اینکه رویارویی عمیقی بین اندیشه‌های فکری این دو جبهه وجود داشت، افزود: پس از شکست بلوک شرق در برهه‌ای از تاریخ آمریکا میدان‌دار جهان شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال حاکمیت بدون و قید شرط است، گفت: در باور سیاستمداران آمریکایی هیچ کسی جرات سرپیچی از دستورات کدخدا را ندارد.

وی با بیان اینکه پیامد‌های دفاع‌مقدس و انقلاب اسلامی سبب شد تا تعادل کدخدا به هم بخورد، تصریح کرد: به همین دلیل آمریکا به دنبال جبران شکست سیاست‌های خود در منطقه است.

ظفری با بیان اینکه باید افتخار کرد که روسیه خود را عضو محور مقاومت کرده است، گفت: این مهم نشان از جایگاه ارزشمند ایران در منطقه دارد.

وی با بیان اینکه داعش در منطقه، به دنبال تشکیل دولت بود، عنوان کرد: این شجره خبیثه ۶۳ درصد از خاک عراق را به اشغال خود درآورد و بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه به دست آن بود و کارخانه سلاح در آنجا به راه می‌اندازد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران طی چند سال گذشته ضمن حمایت از حکومت قانونی سوریه توانست با اندیشه مقاومت داعش را ساقط کند.

وی با اشاره به اینکه سردار رشید اسلام در سخنان خود اشاره داشتند که ما شاهد پایان حکومت داعش در منطقه هستیم، تصریح کرد: امروز می‌بینیم داعش به صورت چریکی عمل می‌کند و هر از گاهی ترقه‌بازی می‌کند.

ظفری با بیان اینکه هنر جمهوری اسلامی در هدایت جبهه مقاومت و حفظ دولت قانونی سوریه علیرغم همه فشار‌ها بود، افزود: شرایط پیش آمده آمریکا را در تنگنا قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال آن است که به خاطر شکست‌های پی در پی خود در افغانستان و عراق به دنیا به دروغ ثابت کند سهمی در شکست داعش داشته و دیگر آنکه به دنبال جلوگیری از گسترش آوازه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیاست. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه همه موفقیت‌ها در مرحله نخست عنایت خدا و درایت هوشمندانه رهبری است، عنوان کرد: هر روز محور مقاومت در حال قوت گرفتن است.

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت تنها ایران و سوریه نیست، ادامه داد: رزمندگان جبهه‌های پاکستان، افغانستان، عراق و خیلی از کشور‌های دیگر در منطقه را شامل می‌شود.

ظفری با بیان اینکه حوزه امنیت و سرزمینی مقاومت به مدد الهی توسعه پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه قوتی در حمله وحشیانه آمریکا به سوریه نبود و این نشان از ضعف این کشور و هم‌پیمانانش دارد.

وی با بیان اینکه کشور‌های قدرتمند تجهیزات‌محور هستند، بیان کرد:، اما اینکه نیروی زمینی آمریکا هیچ تحرکی در خاک سوریه ندارد نشان از شکست سیاست‌های این کشور دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان همدان با بیان اینکه آینده به یاری خدا از آن جمهوری اسلامی و محور مقاومت است، خاطرنشان کرد: خواهیم دید که کشور عزیزمان مرکز ثقل مقاومت در دنیا شناخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار