تابناک / کوچکی نژاد با بیان اینکه یک گیلانی دلش بیشتر برای استان گیلان می سوزد و هیچ فردی تا الان به آقای تن زاده کمک نکرده است، گفت: بعضی ها فقط شعار دادند و هدفشان نفوذ دادن باندهای خودشان در باشگاه بود.
کد خبر: ۵۹۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 18 April 2018

تابناک / اخیرا کادر اجرایی و مدیریتی باشگاه سپیدرود رشت معرفی شدند.

فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود فعالیت های ساختاری مجموعه را برای نیل به اهداف پیش بینی شده تدوین نموده اند و بر این ساختار اولیه کادر اجرایی و مدیریتی از سوی تن زاده معرفی می گردد که در این بین نام برخی افراد همچون مصطفی عاقلمنش پسر عضو شورای شهر رشت و از افراد وابسته به دفتر کوچکی نژاد به عنوان مشاور عالی در امور اجرایی باشگاه به چشم می خورد که شاید یکی از دلایل حمایت این روزهای نماینده رشت از تن زاده را گمانه زنی کند.

 

چرا حمایت کوچکی نژاد از مالک سپیدرود جای تعجب ندارد!؟

 

حمایت قاطع نماینده رشت از آقای مالک

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه یک گیلانی دلش بیشتر برای استان گیلان می سوزد و هیچ فردی تا الان به آقای تن زاده کمک نکرده است، گفت: بعضی ها فقط شعار دادند و هدفشان نفوذ دادن باندهای خودشان در باشگاه بود.

جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین و در واکنش به برخی حاشیه سازی ها حول موضوع مالکیت تن زاده در باشگاه سپیدرود، گفت: آقای تن زاده از باشگاه سپیدرود نمی روند و با توجه به ماندگاری باشگاه سپیدرود در لیگ برتر، جابجایی در مالکیت و درگیر شدن در مافیای فوتبال به صلاح باشگاه سپیدرود نیست و آسیب جدی به این باشگاه پرآوازه وارد خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین رئیس هئیت فوتبال استان گیلان باید مراقب باشند که به دام باندهای مافیای فوتبال نیفتند، تصریح کرد: باندهای مافیای هدفی جز منافع شخصی خودشان در مسایل ورزشی و بخصوص ورزش فوتبال ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ورود افرادی که سابقه خوبی در فوتبال ندارند به باشگاه سپیدرود جلوگیری کرد، افزود: مسولان ورزشی بجای پرداختن به حواشی باید از سرمایه گذاران در فوتبال تشکر کنند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه افرادی در باشگاه سپیدرود ورود کردند اما نتوانستند از عهده مسولیت و مخارج آن بربیایند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال فوتبال استان گیلان باید به مالک باشگاه سپیدرود کمک کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با تصریح این موضوع که یک فرد به تنهایی نمی تواند از عهده مالکیت باشگاه سپیدرود برآید، اظهار داشت: افرادی که ادعای ورود به سپیدرود را دارند به طور حتم ضعیف تر از تن زاده هستند.

وی با بیان اینکه یک گیلانی دلش بیشتر برای استان گیلان می سوزد و هیچ فردی تا الان به آقای تن زاده کمک نکرده است، افزود: بعضی ها فقط شعار دادند و هدفشان نفوذ دادن باندهای خودشان در باشگاه بود.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه فوتبال همیشه با مشکلات عدیده ای مواجه است و عقل حکم می کند که با دقت بیشتری در مورد باشگاه سپیدرود برخورد شود، تصریح کرد: از استانداری گیلان تقاضا می کنم که در مورد کمک به باشگاه سپیدرود ورود کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان با تصریح این موضوع که در بسیاری از استانها، استانداری ها در مسله فوتبال ورود می کنند، گفت: استاندار حتی یک وقت ملاقات به مالک باشگاه سپیدرود نداده است که این مسله جای گله مندی است.

منبع: تابناک
برچسب ها: کوچکی نژاد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
کوچکی نژاد ، میرزا کوچک خان جدید
شاپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آقای کوچکی نژاد نماینده ارزشی
این استاندارو کی آورده چرا باهاش مماشات میکنید داره استان رو به بیراهه و کج فکری پیش میبره
لنگرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
جناب تن زاده هدفش باشگاه داری نبوده و نیست ایشون میخواد وارد سیاست شه باشگاه برای معرفی خودش خریده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار