کد خبر: ۵۹۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 16 April 2018

تابناک / برف و باران نیمی از استان‌های کشور را فرا گرفت/ لزوم تردد با زنجیر چرخ در 4 محور

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش برف و باران در نیمی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: تردد در محورهای کندوان، طالقان، زنجان - طارم و تهم - چورزق بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های البرز، خراسان شمالی و سمنان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور درگز - قوچان در خراسان رضوی، آزادشهر - شاهرود در استان گلستان، ارتفاعات لاریجان، ولی‌آباد، فیروزکوه و کیاسر به سمنان در استان مازندران و محور صفادشت - شهریار در غرب استان تهران بارش برف گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به مسافرانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند توصیه کرد که حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز بوده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در محورهای استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، خوزستان، خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، قم و محور چناران - مشهد در خراسان رضوی و همدان - تهران در استان همدان پرداخت و گفت: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌های کشور از هموطنان درخواست می‌کنیم که از ترددهای غیرضروری بپرهیزند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر تردد در محورهای کندوان و طالقان در استان البرز و زنجان - طارم و تهم - چورزق در زنجان بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص ترافیک ورودی کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین در محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه‌سنگین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار