شهاب مومنی؛
تابناک / نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان می گوید در صورتی که مالک جدید باشگاه سپیدرود نتواند به تعهدات خود عمل کند این باشگاه از وی پس گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 15 April 2018

تابناک / نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان می گوید در صورتی که مالک جدید باشگاه سپیدرود نتواند به تعهدات خود عمل کند این باشگاه از وی پس گرفته خواهد شد.

شهاب مومنی در رابطه با اوضاع اخیر باشگاه سپیدرود و حرفهای سخنگوی این باشگاه اظهار داشت: اظهارات سخنگوی باشگاه در باره اینکه مسئولین گذشته باشگاه سپیدرود حتی یک خودکار هم در باشگاه سپیدرود نگذاشتند یک ادعای دروغ است و چنین چیزی صحت ندارد.

 

نائب رییس هیات فوتبال استان گیلان با بیان اینکه باشگاه سپیدرود رشت به مالکین جدید فروخته نشده است گفت: باشگاه سپیدرود رشت به مالکین جدید بدون دریافت هیچی پولی واگذار شده است. بلکه در ازای پرداخت بدهی باشگاه که سه و نیم میلیارد تومان است این واگذاری صورت گرفت.

 

شهاب مومنی با بیان اینکه قیمت برند سپیدرود مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون تومان نیست عنوان داشت: باشگاه سپیدرود به عنوان امانت مردمی در اختیار من بود و پانزده ماه برای این تیم زحمت کشیدم.

 

او افزود: یک دستگاه کامپیوتر با نرم افزار حسابداری، یک دستگاه تلفن‌فکس پاناسونیک، یک دستگاه تلفن بیسیم، یک دستگاه‌فکس چهار کاره سامسونگ، تلویزیون پایه دار ال سی، یخچال امرسان، کاغذ، کاربن، کاور کاغذ، خودکار در سه رنگ هر کدام یک بسته! ماشین حساب دو عدد، میز اداری سه عدد، صندلی گردان سه عدد، صندلی معمولی هفت عدد، مودم اینترنت و بسیاری لوازم آشپزخانه در اختیار باشگاه جدید قرار گرفت.

 

مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سربرگ مورد استفاده باشگاه سپیدرود رشت در دوران مالکیت قبلی چاپ شده است اظهار داشت: آدرس زیر نامه های باشگاه سپیدرود رشت متعلق به زمان مالکیت قبلی است.

 

نائب رییس هیات فوتبال استان گیلان با بیان اینکه براساس قرارداد با دکتر جواد تن زاده اگر نسبت به پرداخت بدهی خودشان اقدام نکنند بر طبق توافق تیم باید پس گرفته شود عنوان داشت: طرف مورد حکم در این قرارداد اداره ورزش و جوانان است.

 

مومنی با اشاره به اینکه در زمان تحویل مالکیت در حساب باشگاه نه میلیون تومان پول بود بیان داشت: پول های مصوب شده از سوی شهرداری برای کمک به سپیدرود توسط مالکین جدید گرفته شد.

 

مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه با مشاهده اینگونه حرف ها از سوی مسولین باشگاه سپیدرود رشت به طور حتم بر اساس قرارداد عمل می کنم افزود:بدهی سه میلیارد و سیصد میلیون تومان باید تا پایان فصل پرداخت شود.

 

نائب رییس هیات فوتبال استان گیلان با اشاره به اینکه مدیر تدارکات در زمان مالکیت وی هنوز هم در تیم حضور دارد اظهار داشت: در حالیکه مدیر تدارکات تغییر نکرد است، چگونه امکان گم شدن لباس ها در تیم وجود دارد.

 

مومنی با بیان اینکه تمامی پرداختی ها با تایید سرمربی و سرپرست سابق تیم انجام می شد گفت: البسته با تخفیف بسیار زیادی از یک تولیدی خریداری شد که هنوز مبلغ زیادی از پول البسه پرداخت نشده است./ورزش3

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار