رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان؛
تابناک / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از راه اندازی ‌« سامانه کارا » در استان به منظور ثبت اطلاعات کارجویان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 15 April 2018

تابناک / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از راه اندازی ‌« سامانه کارا » در استان به منظور ثبت اطلاعات کارجویان خبر داد.

محمدعلی محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان امروز (۲۶ فروردین) در جلسه کمیته اشتغال استان به ریاست مصطفی سالاری، استاندار گیلان با بیان اینکه دولت تدابیری جهت ساماندهی بیکاران اندیشیده است اظهار کرد: جهت ساماندهی آمار بیکاران و افراد جویای کار استان «سامانه کارا » در استان طراحی و آماده شد.

 

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی رسمی این سامانه، بیکاران استان فراخوان خواهند شد گفت: این سامانه اطلاعات کارجویان را ثبت و پس از تجمیع در اختیار مراکزی که نیازمند جذب نیروی کار هستند، قرار می دهد.

 

محمدی با بیان اینکه آمار سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با آمار واقعی بیکاران استان مطابقت نداشت تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه و ثبت اطلاعات کارجویان، بانک جامعی از وضعیت بیکاری در استان ایجاد خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: باید اطلاع رسانی جامعی از عملکرد این سامانه در استان انجام شود تا بتوانیم برنام ریزی و سیاست گذاری صحیحی برای این افراد داشته باشیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خواستار ایجاد رقبت برای پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی جهت بهره گیری از سایت مذکور به منظور تامین نیروی انسانی لازم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار