کد خبر: ۵۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 14 April 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: جامعه زنده، جامعه ای است که روح مطالبه گری داشته باشد و مردم باید این مهم را دلسوزانه از مسئولان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی گیلانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه مردم باید سخت ولی دلسوزانه از مسئولان مطالبه گری کنند، افزود: پویایی مردم و کارآمدی مسئولان در سایه مطالبه گری خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: همه ارتشیان از امرا و فرماندهان تا سربازان، از دل این مردم هستند و امام(ره) نه تنها در اوایل انقلاب درمقابل کسانی که انحلال ارتش را مطرح کردند، از این نیرو حمایت کرد بلکه به فرمان امام راحل روزی به نام ارتش نامگذاری شد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به دفاع ارتش از مرزهای کشور در عرصه های زمینی ، دریایی و هوایی در تمامی دوران انقلاب گفت: ارتش ایران مقتدرانه در عرصه جهانی قد برافراشته و در عرصه میدانی حضور دارد و ما قدر و منزلت تمامی نظامیان را می دانیم.
امام جمعه رشت به مواضع آمریکا و متحدانش در قابل سوریه نیز اشاره و تصریح کرد: بعد از آنکه نیروهای مسلمان ، سوریه را از دست یاغیان داعشی نجات دادند و ارتش سوریه غوطه شرقی را آزاد کرد ، این امر موجب شد که دولت آمریکا اتهامات جدیدی به سوریه بزند.
وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین با اشاره به اینکه کشاورزان درخواست آب می کنند، بیان کرد: کشاورزان دغدغه دارند و تنها محل درآمد آنان همین کشاورزی است.
وی ادامه داد: از مسئولان می خواهم دغدغه کشاورز را بشناسند تا آنها احساس کنند در کنارشان هستند و همدردی مسئولان می تواند در کاهش دغدغه های آنان نقش بسزایی داشته باشد.
وی در خاتمه سخنانش، بر اجتناب و پرهیز از تمجید و تعریف از امام جمعه و نصب بنر تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار