کد خبر: ۵۹۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 13 April 2018

تابناک / در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت از تراکتورسازی تبریز پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز فردا (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرخ‌های شهر باران پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن می‌خواهند سومین پیروزی متوالی خانگی را جشن بگیرند. این تیم که در هفته‌های بیست و چهارم و بیست و ششم در برابر سایپا و پارس جم با حمایت هواداران پرشور خود به برتری دست یافت، می‌خواهد با پیروزی مقابل تراکتورسازی علاوه بر انتقام شکست دور رفت، از منطقه سقوط فرار کند.

تراکتور با شرایطی متفاوت به مصاف سرخ‌های شهر باران می‌رود. این تیم با کسب 30 امتیاز خیالش بابت عدم سقوط راحت است لیکن نمی‌خواهد روند ناکامی‌های خود در هفته‌های اخیر را ادامه دهد.

* داوران دیدار سپیدرود و تراکتورسازی

دیدار دو تیم رأس ساعت 16 روز آدینه در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز می‌شود و اشکان خورشیدی با کمک‌های رضا سخندان، محمدرضا مدیر روستا و وحید صالحی وظیفه قضاوت مسابقه را بر عهده‌دارند. اسماعیل صفیری ناظر مسابقه است.

* نتایج بازی‌های اخیر

سپیدرودی‌ها در پنج دیدار اخیر خود با دو پیروزی و سه شکست موفق به کسب شش امتیاز شدند. هر دو پیروزی سپیدرودی‌ها در دیدار خانگی رقم خورد. این در حالی است تراکتوری‌ها در پنج دیدار اخیر خود با کسب یک پیروزی، دو تساوی و دوشکست موفق به کسب پنج امتیاز شدند.

* بهترین گلزنان دو تیم

محمد نزهتی با هفت گل و حسین ابراهیمی با چهار گل بهترین گلزنان سپیدرود می‌باشند. میرجوان و تهیدست دو بازیکن دو گله سرخ‌های شهر باران می‌باشند.

در تیم تراکتورسازی، محمد ایران پوریان با هفت گل زده برترین گلزن این تیم به شمار می‌رود. احسان پهلوان با پنج گل و فرزاد حاتمی با چهار گل از دیگر گلزنان برتر تراکتور محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار