کد خبر: ۵۹۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱ 13 April 2018

تابناک / سرمربی نفت و گاز می گوید: در دیدار مقابل داماش همدلی مدیریت باشگاه ، کادرفنی ، بازیکنان و هواداران گچسارانی کاملا مشهود بود

بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از تساوی خارج از خانه برابر داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار " دی اسپورت " گفت: بازی نفسگیری از هر دو تیم شاهد بودیم ،هم نفت و گاز و هم داماش بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند .

 

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم ، در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم ، ضربه زیبای مرتضی حیدری به تیر دروازه داماش برخورد کرد و در دقایقی از این نیمه نبض بازی کاملا در دست ما بود به طوری که در یک صحنه بازیکنانم نزدیک به ۳۰ پاس باهم رد و بدل کردند، در نیمه دوم هم ضربه سر اسماعیل هاشمی با واکنش خوب دروازه بان داماش مواجه شد و به گل ننشست .

 

فرازمند گفت: تیم داماش از ابتدا تا انتهای بازی با یک تاکتیک یکنواخت بازی می کرد ، نقاط قوت این تیم را با آنالیز خوبی که انجام داده بودیم پوشش دادیم و مانع گلزنی این تیم شدیم .در دقایق پایانی نیمه دوم داور در چند صحنه اشتباهات سهوی داشت که همین عاملی شد که تیم مقداری عقب بکشد که البته در دفاع خوب عمل کردیم .

 

سرمربی نفت و گاز اظهار داشت: تیم داماش از تیم های خوب و قابل احترام این گروه است ، وحید رضایی سرمربی این تیم جوانی بادانش و هوشمند می باشد که در ادامه لیگ برای ایشان آروزی موفقیت دارم ، بازیکنان داماش در دو صحنه با نفرستادن توپ به بیرون زمین مسابقه بحث بازی جوانمردانه را رعایت نکردند این در حالی بود که تیم ما هم در گچساران و هم در رشت این موضوع را رعایت کرد .

 

مربی با تجربه و بومی نفت در خصوص تشویق مداوم هواداران رشتی گفت: از تشویق های پرشور و منظم تماشاگران داماش لذت بردم ، از دقیقه یک تا پایان بازی فقط تیم خودشان را تشویق می کردند و هیچگونه بی احترامی به تیم و مجموعه نفت و گاز نشد ،اعتقاد بنده این است که این تماشاگر حقش لیگ یک و حتی حضور در لیگ برتر است .

 

بهمن فرازمند تصریح کرد: از تماشاگران گچسارانی که مسافت بیش از هزار کیلومتر را طی کردند و با حضور در ورزشگاه باعث تقویت روحیه بچه ها شدند تشکر و قدردانی می کنم ، امیدوارم در بازی های آینده با صبر و حوصله تا پایان نود دقیقه به تشویق تیم بپردازند تا انشالله امتیازات از دست رفته در گچساران را در دیدارهای بیرون از خانه جبران کنیم .

 

وی در خصوص حضور همزمان سه تَن از مدیران باشگاه نفت در ورزشگاه سردار جنگل گفت:حرکت بسیار زیبایی بود، این عمل باعث تقویت روحیه تیم شد .همدلی مدیریت ، کادرفنی ،بازیکنان و تماشاگران گچسارانی در این دیدار کاملا مشهود بود ، امیدواریم روند موفقیت تیم ادامه دار باشد تا بتوانیم باعث خوشحالی مردم استان کهگیلویه و بویر احمد شویم .

 

سرمربی نفت و گاز در پایان عنوان کرد: به اعتقاده بنده هنوز چیز مشخص نیست و همه تیمها روی کاغذ شانس صعود دارند ،اصلا نمیتوان گفت فلان تیم مستقیم صعود می کند یا فلان تیم به پلی اف می رود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار