کد خبر: ۵۸۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷ 12 April 2018

تابناک گیلان، ورزش سه و ایران ورزشی، درخشش جهانبخش اما بیش از حد تصور بود، بخصوص در ماه های اخیر و با گل هایی که به ثمر رسانده و پاس گل هایی که برای هم تیمی هایش ساخته. همین درخشش کافی بود تا ناپولی تصمیم نهایی اش را بگیرد و برای جذب جهانبخش با طرف هلندی وارد مذاکره شود.

مدیر ورزشی ناپولی کریستیانو جیونتولی نام دارد. مردی که در هفته های اخیر بارها به هلند سفر کرده، بازی های جهانبخش را از نزدیک دیده و البته با مدیران آلکمار پای میز مذاکره نشسته. مذاکره برای جذب بازیکنی که بدجوری چشم او را گرفته و باعث شده تا ناپولی سر کیسه را شل کند و رقم پیشنهادی خود را افزایش بدهد.

سوال مهم این است که کدام بخش از بازی جهانبخش، ناپولی و نماینده اش را برای جذب او آنقدر مشتاق کرده است؟ علیرضا توانایی دریبل زدن، گذشتن از بازیکن مقابل، حفظ توپ و شرکت در کارهای دفاعی تیم را دارد. جهانبخش گاهی اوقات سعی می کند به مرکز زمین نقل مکان کند، از بیرون محوطه جریمه شوت بزند و به مرکز زمین بازگردد. همین خصوصیات بارز باعث شده تا جیونتولی به عنوان مدیر ورزشی و ساری که روی نیمکت ناپولی می نشیند برای جذب جهانبخش به اتفاق نظر برسند و مذاکره با آلکمار را به مرز توافق نزدیک کنند.

آلکمار در سال ۲۰۱۵ جهانبخش را با رقم یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو جذب کرد. علیرضا در فصل جاری لیگ هلند ۱۴ گل زده و ۱۱ پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است. جهانبخش با توانایی بازی در دو سمت زمین، پیش از پیوستن به آلکمار، نزد هواداران نایمخن هلند هم محبوبیت زیادی داشت، تیمی که او را در سال ۲۰۱۳ از داماش گیلان در ازای ۲۵۰ هزار یورو به خدمت گرفته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار