کد خبر: ۵۸۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 12 April 2018

تابناک / حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی : فرهنگ سازی، کمک به مسئولان اجرایی و پیگیری مطالبات مردم از جمله وظایف ائمه جمعه است.


دیدار امامان جمعه گیلان با نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در دیدار با امامان جمعه گیلان به نقش ائمه جمعه در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت : عمکرد ائمه جمعه نقشی موثری در اقتدار و حفظ پایه ها نظام اسلامی دارد.


حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی با اشاره به اینکه کار فرهنگی از مهمترین وظایف روحانیان به ویژه ائمه جمعه است افزود : فرهنگ سازی، راهنمایی و کمک به مسئولان اجرایی و همچنین پیگیری مطالبات مردم از جمله وظایف ائمه جمعه است که باید بدان اهتمام داشته باشند.


وی با بیان اینکه دشمنان با کمک رسانه ها و با به راه انداختن جنگ نرم هویت دینی و فرهنگی جوانان را هدف قرار داده اند خاطر نشان کرد : ائمه جمعه باید ایجاد اشتیاق حضور نسل جوان را در مساجد را از برنامه های مهم کاری خود قرار دهند تا این ترفند دشمنان کم اثر شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امامان جمعه را فرماندهان جنگ نرم دانست و تصریح کرد : دفاتر امامان جمعه و تربیون نماز جمعه باید قرارگاه فرهنگی برای گسترش فرهنگ دینی بین جوانان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار