تابناک / فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به جوانان باید مستمر باشد، اظهار کرد: امروز نگاه حاکمیت به جوانان نگاه ابزاری نیست.
کد خبر: ۵۸۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 12 April 2018

تابناک / فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به جوانان باید مستمر باشد، اظهار کرد: امروز نگاه حاکمیت به جوانان نگاه ابزاری نیست.

سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان که امروز(۲۲ فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: ریشه یابی مسائل و مشکلات مربوط به جوانان و راهبری و راهگشایی امور جوانان از مهم ترین وظایف شورای ساماندهی جوانان است.

 

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به جوانان باید مستمر باشد، اظهار کرد: امروز نگاه حاکمیت هم به جوانان نگاه ابزاری نیست.

 

جوادپور با بیان اینکه سرانه مختلف حضور جوانان و بانوان در شهرستان احصا شود، تصریح کرد: سن مدیریت و سهم بانوان در شهرستان مشخص شود که چند درصد از جمعیت در مدیریت شهرستان را قشر جوان تشکیل می دهد.

 

فرماندار لنگرود با تاکید بر ایجاد فضای شادی و نشاط در بین قشر جوان، خاطرنشان کرد: ما باید به جوانان برسیم تا به آینده امیدوار باشند.

 

محمد رضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود هم در این جلسه با تاکید بر بهره گیری از نیروی جوان، گفت: استفاده از ظرفیت جوانان مورد تاکید رهبری است و متولی جوانان نیز همه دستگاه هاست.

 

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، افزود: همه ما باید تلاش کنیم که از کالای ایرانی حمایت و در این زمینه نیز باید از خودمان شروع کنیم.

 

در این جلسه مصوب شد که کار گروه ورزش و جوانان استان در خصوص واگذاری اماکن فرهنگی بر اساس ماده ۸۸ به بخش خصوصی بدون تشریفات با قیمت کارشناسی به هیئت های ورزشی، شهرداری ها ، دهیاری و ... حسب درخواست آنها واگذار شود.

 

گفتنی است، تقدیر از جوانان نخبه سال ۹۶ از جمله برنامه های هفته جوان شهرستان لنگرود است که ( ۱۳ اردیبهشت ) در زمین ورزشی تختی شهرستان برگزار می شود‌. /شبستان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار