کد خبر: ۵۸۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 12 April 2018

تابناک / رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی رشت از راه‌اندازی تاکسی اینترنتی (آی تاکسی) تحت نظارت شهرداری در شهر خبر داد.

اسماعیل حاجی پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت اظهار کرد: با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در رشت فعالیت رانندگان تاکسی و تاکسی‌های تلفنی دچار رکود شده است.

وی افزود: رانندگان تاکسی بابت خدمت در این چرخه از فیلترهای متعددی عبور کرده‌اند و نباید به‌واسطه حضور چنین شرکت‌هایی با مشکلات معیشتی مواجه شوند.

حاجی پور با بیان اینکه راه‌اندازی (آی تاکسی) با رعایت کلیه قوانین و مقررات انجام می‌شود تصریح کرد: تمامی رانندگان و تاکسی‌های تلفنی می‌توانند در (آی تاکسی) فعالیت کنند و قیمت‌ها نیز بر اساس حالت رقابتی با دیگر تاکسی‌های اینترنتی محاسبه می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت گفت: در جلسه امروز کمیسیون در این موردبحث و گفت‌وگو شد و امیدوارم با این اقدام مشکلات حاکم بر قشر رانندگان تاکسی و تاکسی‌های تلفنی کاهش پیدا کند.

حاجی پور به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری درباره راه‌اندازی تاکسی اینترنتی (آی تاکسی) اشاره کرد و افزود: طی دو هفته آینده این تفاهم‌نامه ما بین شهرداری رشت و یکی از شرکت‌ها منعقد و پس‌ازآن خدمات نوین حمل‌ونقل عمومی مسافر درون‌شهری مبتنی بر اینترنت و با فعالیت رانندگان تاکسی و آژانس در رشت ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار