به همت اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان سلسله، استعدادیابی هندبال در الشتر کلید خورد.
کد خبر: ۵۸۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 11 April 2018
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان سلسله، در جلسه ای که صبح روز 21 فروردین ماه سالجاری در دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان سلسله برگزار شد استعدادیابی در هندبال در سطح شهرستان کلید خورد.
این جلسه با حضور خدادادی رئیس اداره ورزش و جوانان، علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش، پیرنیا مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش، سرگئی نیکولنکو سرمربی سابق تیم ملی جوانان هندبال و هوشنگ کاکولوند ملی پوش سابق این رشته برگزار شد.
در این جلسه خدادادی ضمن اشاره به اینکه شهرستان الشتر قطب هندبال کشور است افزود: در این راستا به‌منظور پشتوانه سازی ورزش هندبال تعامل اداره آموزش پرورش را با ادره ورزش و هیات هندبال را درتوسعه این رشته به ویژه در بحث استعدایابی واجب و ضروری دانست.
در ادامه کاکولوند امیدواریم با برنامه‌ریزی دوماهه‌ای که در دستور کار قرارگرفته و حضور مربی خارجی در شهرستانهای الشتر، نورآباد و خرم آباد شاهد پیشرفت این رشته باشیم. ایشان با اطلاع از برنامه آموزشگاههای متوسطه سطح شهرستان خواستار اهتمام بیشتر در این خصوص شد.
سپس علیجانی ضمن عرض خوش آمد گویی به ویژه به مهمان خارجی، با معرفی شهرستان سلسله به عنوان شهری با پتاسیل عالی علمی و ورزشی و حضور افرادی چون رحیم مومنی زاده، سجاد ندری و سعید حیدری در تیم ملی را بواسطه پتاسیل بالای این رشته در شهرستان دانست و تسریع کرد آموزش و پرورش تمام تلاش خود را جهت ارتقلای جایگاه ورزش هندبال انجام خواهد داد.
در ادامه سرگئی نیکولنکو بیان کرد: بلخره فرصت شد بواسطه هندبال به الشتر سفر کنیم. الشتر در سالیان قبل صادر کننده بازیکنان ملی پوش بود ولی سفر من بواسطه افت اخیر این شهرستان است. ایشان هندبال را ورزشی معرفی کرد که هم سرعتی وهم استقامتی است و برعکس فوتبال و والیبال هم بالا تنه و هم پایین تنه درگیر هستند و جوانان این شهرستان بسیار مستعد برای این رشته می باشند.
ایشان در ادامه از زحمات آقای کاکولوند تشکر کرد و ابراز داشت: در این مدت دوماه بتوانیم علاوه بر استعدادیابی، کارگاه های دانش افزایی را برای مربیان برگزار کنیم.
لازم به ذکر است سرگئی نیکولنکو سرمربی سابق تیم ملی جوانان اهل کشور آذربایجان است و 15 سال در ایران حضور دارد.
سوابق:
بازیکن تیم پیکان سبزوار1380
سرمربی تیم ملی جوانان 1383-1381 کسب مقام سوم آسیا
سرمربی تیم ملی جوانان 1387 کسب مقام نایب قهرمانی
سرمربی تیم لیگ برتری ثامن الحجج 1393- کسب عنوان قهرمانی
سرمربی تیم های لیگ برتری کازرون و بافق یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار