کد خبر: ۵۸۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 11 April 2018

تابناک / سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه با پیروزی برابر تیم سابقم فوتبال پاک را به نمایش گذاشتم، گفت: مسئولان بندر انزلی به جای هدیه دادن پیراهن ملوان، از این تیم محبوب شمال کشور حمایت جانانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا نادر دست نشان عصر سه شنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر خونه به خونه بابل اظهار کرد: بازیکنانم در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دست پر از زمین مسابقه بیرون آمدند.
وی با اشاره به شایعات ایجاد شده در خصوص بازی ملوانان در مقابل تیم سابقش افزود: با پیروزی در این دیدار ثابت کردیم که فوتبال پاک نمرده و ملوان حتی اگر شانس صعود هم نداشته باشد، باز هم ملوان است و دست نشان هم برای این فوتبال تلاش می‌کند.
دست نشان گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که در صورت شکست در این دیدار برچسب تبانی به ما می زنند و خوشحالم که با کمک خدا توانستیم ارزش پیراهن ملوان را حفظ کرده و جواب کسانی که در شهر خودم برایم داستان های کذایی درست کردند، را بدهم .
وی با اشاره به امتیازات از دست رفته ملوانان در نتیجه اشتباهات داوری در فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال تاکید کرد: هیچ تاکتیکی بالاتر از دوستی و رفاقت نیست و امیدوارم مسئولان استان گیلان با همدلی ، حمایت بیشتری از تیم ملوان بندرانزلی انجام دهند.
دست نشان متذکر شد: مسئولان شهر انزلی به جای تنها گذاشتن ملوان به این تیم کمک کنند چرا که کمک به ملوان، کمک به شهر انزلی است و هدیه دادن پیراهن ملوان به سایر مدیران دردی از این تیم دوا نمی کند.
به گزارش خبرگار ایرنا ، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی میزبان خونه به خونه بابل بود که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار