تابناک / پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان دکتر نصرتی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را تبریک گفت و از زحمات آیت الله قربانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۸۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶ 11 April 2018

تابناک / پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان دکتر نصرتی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را تبریک گفت و از زحمات آیت الله قربانی قدردانی کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در متن پیام مسعود نصرتی شهردار رشت آمده است:

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام جناب آقای حاج شیخ رسول فلاحتی (دامت برکاته)

نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

با سلام و احترام

انتصاب جنابعالی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان ولایتمدار گیلان و امام جمعه رشت از سوی رهبر فرزانه انقلاب، که بی شک با تکیه بر شخصیت والا و توانمندی های شما بوده است را صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون در راه خدمت به مردم با بصیرت استان گیلان را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندم.

در روزگاری که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به کمین نشسته اند تا از اندک خلا به وجود آمده در برنامه های مدیریتی مسئولان برای سیاه نمایی فضا و ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم بهره برداری نمایند و با هجمه های غیرمنصفانه به خادمین ملت فضایی ملتهب و متشنج را فراهم آورند قبول چنین مسئولیت خطیری نشان دهنده شهامت جنابعالی و عزم راسخ در راستای تغییر و بهبود وضع معیشتی مردم است که می تواند در سایه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، ایجاد فضای تعامل و همدلی بیشتر میان مسئولان نظام و خدمت صادقانه به مردم محقق شود و موجب افزایش سطح اعتماد عمومی به مسئولین گردد.

امید است در سایه درایت حضرتعالی و با تکیه بر نصایح داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب، گام های استواری در جهت استحکام بیش از پیش بنیان های ارزشمند انقلاب اسلامی برداشته شود و مردم شهر رشت از سنگر نماز جمعه، در صفوفی از جنس عشق به امام و رهبری، به دفاع از آرمان های نظام بپردازند و بار دیگر با وحدت خود، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند و موجب وحشت و هراس کژاندیشان شوند.

بر خود واجب می دانم از سال ها تلاش و مجاهدت آیت الله زین العابدین قربانی نیز تشکر و قدردانی نمایم و عزت و سربلندی را برای یکایک خادمین ملت آرزو داشته باشم.

مجموعه شهرداری رشت نیز از تمام ظرفیت های خود در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی بهره خواهد جست و از هیچ کوششی در راه اعتلای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد.

مسعود نصرتی

شهردار رشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار