کد خبر: ۵۸۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 10 April 2018

تابناک / بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود شب گذشته در جلسه ای با مالک این باشگاه برای دریافت مطالباتشان شرکت کرده که این جلسه با حواشی همراه شد.

 

ابراهیمی: من نمی‌دانم مالک باشگاه دنبال منافع شخصی‌اش است یا می‌خواهد نماینده مجلس و عضو شورای شهر شود؛ تن‌زاده سوال کرد آیا شده تا حالا زیر حرفم بزنم گفتم بله!؛ از رهنما خواهش میکنم ورود کند! / کعبی: مالک سپیدرود چیزی از توپ و فوتبال نمی‌داند!؛ نمی‌دانم مدیرانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند در این فوتبال چه می‌کنند

 

شب گذشته بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود برای دریافت مطالباتشان با تن زاده مالک این باشگاه نشستی را برگزار کردند که این جلسه با تنش هایی توام شد. تعدادی از بازیکنان با تجربه سپیدرود بعد از شنیدن اظهارات مالک این باشگاه در همان آغاز جلسه سالن برگزاری نشست را ترک کردند و از رفتار تن زاده ناراحت شدند.

سپیدرود رشت که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، در هفته بیست و هشتم میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

 

طومار بازیکنان سپیدرود علیه مالک باشگاه

بازیکنان تیم سپیدرود در نامه ای خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان علیه مالک باشگاه سپیدرود موضع گرفتند.

این طومار به امضای همه بازیکنان تیم سپیدرود رسیده است و بازیکنان از بد قولی مالک باشگاه گله کردند. مشخص نیست چرا هر کسی به عنوان بخش خصوصی وارد فوتبال می شود پول برای تامین هزینه های تیم ندارد! و سوال اینجاست اگر پولی در بساط ندارد چگونه وارد عرصه تیمداری می شود؟ این نشان دهد هر که دلش بخواهد می تواند در فوتبال ایران تیمدار شود به شرطی که این موضوع را بر زبان بیاورد و به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کند.

طومار بازیکنان سپیدرود علیه مالک باشگاه

 

تن‌زاده گفت اگر پول شما را بدهم و تیم سقوط کند، چه کار کنم؟!/ مالک سپیدرود چیزی از توپ و فوتبال نمی‌داند!

 

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تن‌زاده چیزی از توپ و فوتبال نمی‌داند و من او را مالک باشگاه سپیدرود نمی‌دانم.

حسین کعبی در مورد وضعیت سپیدرود رشت و مشکلات مالی این تیم گفت: در تیم ما مشکل خاصی از لحاظ فوتبالی وجود ندارد، چون هواداران پشت تیم هستند و بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند. متأسفانه آقای تن‌زاده مالک باشگاه اصلاً نمی‌داند فوتبال و توپ چیست و من او را به‌عنوان مالک باشگاه قبول ندارم. مالک سپیدرود مردم و هواداران هستند. الان در فوتبال ما تنها مدیر فوتبالی سعید آذری است و نمی‌دانم مدیرانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند در این فوتبال چه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: آقای تن‌زاده! من بازیکن جوان و بی‌سابقه نیستم که جواب شما را ندهم. او در این مدت فقط وعده‌های دروغ داده است، ولی من با این چیزها سیاه نمی‌شوم. من با مدیران زیادی کار کرده‌ام و واقعاً نمی‌دانم چرا فدراسیون اجازه می‌دهد که مدیران غیرفوتبالی در این فوتبال باشند. خواهش من از آقای تاج این است که چنین مدیرانی در فوتبال نباشند. با این اتفاقات واقعاً خجالت می‌کشم که بگویم فوتبال ایران حرفه‌ای است.

کعبی همچنین خاطر نشان کرد: یک نفر در هیئت فوتبال که من بعداً اسمش را خواهم آورد، گفته است که من 60 درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام! او چرا در مورد من این حرف‌ها را زده است؟ چرا این را نمی‌گوید که کعبی سال قبل خودش 70 میلیون تومان برای تیم لباس خرید؟! من به موقع در مورد این آدم حرف می‌زنم، ولی بهتر است که خبرهای دروغ را به بیرون ندهد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود در مورد جلسه شب گذشته‌اش با مالک این باشگاه گفت: من و غلامی از جلسه بیرون آمدیم. آخر چقدر باید دروغ بشنویم. مالک باشگاه اسطوره‌ای مثل کریمی را آورده که با آبروی او بازی کند، ولی او باید بداند که نمی‌تواند به سادگی از کریمی سوءاستفاده کند. او به ما گفت که اگر پول شما را بدهم و بعد تیم سقوط کند، چه کار کنم؟ مگر وظیفه تن‌زاده چیزی غیر از این است که حق بچه‌ها را بدهد؟ روز اول گفتند که او میلیاردر است، ولی حالا می‌بینیم که چگونه تیم را دچار مشکل کرده است.

«ما فقط حق‌مان را می خواهیم، نه بیشتر نه کمتر»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: چرا وقتی دو بازی را بردیم پاداش ندادند؟ چرا قبل از عید حتی یک خسته نباشید به بازیکنان نگفتند؟ بعضی‌ها می‌خواهند این تیم سقوط کند، ولی مطمئن باشید در لیگ برتر می‌مانیم. اگر سقوط کردیم دیگر اسم مرا در شهر رشت نیاورید! ما فقط به عشق مردم و هواداران بازی می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان اظهار داشت: بعضی از آقایان با نقشه نظرمحمدی را اخراج کردi و بعدها افراد دیگری را به این تیم آوردند. حالا هم کریمی را آورده‌اند و می‌خواهند با آبروی او بازی کنند. آقایان! شما نمی‌توانید سابقه و آبروی ما را خراب کنید. ما فقط برای خوشحالی مردم رشت بازی می‌کنیم و قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم.

 

تن‌زاده سوال کرد آیا شده تا حالا زیر حرفم بزنم گفتم بله!/امکانات داماش لیگ 2 از سپیدرود بهتر است


مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:در این شرایط هوایی و گرما ما با ملانژ تمرین می‌کنیم و امکانات تیم داماش لیگ دویی از ما بهتر است.

حسین ابراهیمی در خصوص آخرین شرایط تیم سپیدرود و توماری که بازیکنان این تیم علی مالک باشگاه جمع کردند، اظهار داشت: شب گذشته در جلسه با مدیرعامل شرکت کردیم و البته من از نحوه صحبت‌های آقای تن‌زاده ناراحت شدم، قرار بود پیشنهاداتشان را هم صورت‌جلسه کنند که امروز در تمرین ما امضا کنیم که شنیدم در نهایت زیر آن هم زده و اصلاً صورت‌جلسه‌ای در کار نبوده است.

وی افزود: من نمی‌دانم مالک باشگاه دنبال منافع شخصی‌اش است یا می‌خواهد نماینده مجلس و عضو شورای شهر شود. چرا ما باید در حساس‌ترین بازی‌های سپیدرود از حمایت محروم باشیم؟ شب گذشته به مالک باشگاه گفتم شما استاد دانشگاه هستید و به دولت برق می‌فروشی و پول درمی‌آورید اما فوتبالیست فقط ۱۰ سال می‌تواند بازی کند که بار زندگی خود و خانواده‌اش را ببندد. مدیریت ورزشی با مدیریت بیرونی فرق می‌کند و از آقای تن‌زاده خواستم اگر نمی‌تواند سپیدرود را رها کند که او گفت من تا آخرش هستم. جالب است او به من گفت آیا تابه‌حال شده حرفی بزنم و انجام ندهم که من هم جواب دام بله! مستقیم به او گفتم شما چکی به ما دادید که بعد از سه ماه برگشت خورد و معلوم نیست آیا امضای آن چک را از قصد اشتباه زده بودید یا نه! این کارها مال الان نیست و قدیمی شده است. تکلیف تیم ما ۹ روز دیگر مشخص می‌شود و جالب است مالک باشگاه می‌گوید، ۲۰ درصد مطالبات شما را سه ماه دیگر می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان از علی کریمی خواستند در این تیم بماند، گفت: ما به کریمی گفتیم حتی اگر پول هم نگیریم بازی می‌کنیم، ولی من از مسعود رهنما خواهش می‌کنم به این شرایط ورود کند، چون او نفر اول ورزش گیلان است. آقایانی که باشگاه را به این نفرات تحویل داده‌اند، بیایند و نظارت کنند. انصافاً زمانی که تیم زیرنظر هیئت فوتبال بود شرایط ما بهتر بود و فقط هتل ما نسبت به آن زمان عوض شده و از هتل 2ستاره به هتل4 ستاره رفتیم. بازیکنان هتل نمی‌خواهند، بلکه پولشان را می‌خواهند.

مهاجم سپیدرود با تأکید بر اینکه بازیکنان شب عید دست خالی به خانه‌هایشان رفتند، گفت: شب عید نه عیدی به بازیکنان دادند و نه پولی، ما دو بازی بسیار حساس مقابل سایپا را بردیم و یک ریال به بازیکنان پاداش داده نشد. این دوستان در جایگاه ویژه می‌نشینند و فکر می‌کنند تیم راحت بازی را می‌برد،‌اما نمی‌دانند که مدیریت ورزشی به این‌گونه مسائل نیست. ما بازیکنی داریم که حتی پول خرید چلوکباب را ندارد و چگونه مربی تیم از این بازیکن بخواهد که خوب کار کند. کریمی به بازیکنان گفته اگر همه چیز شما روی حساب و کتاب بود، رفتار من با شما فرق می‌کرد، ولی چون می‌دانم چیزی ندارید، مجبورم با شما مدارا کنم. سرمربی تیم اصلاً به جلسه با مدیران باشگاه نمی‌رود و دیگر کاری با آنها ندارد. نمی‌دانم آقایان مالک سوءاستفاده می‌کنند یا استفاده!

ابراهیمی در ادامه گفتگو با فارس تأکید کرد: همه ما مشکل مالی داریم و شاید باور نکنید، اما بازیکنی در تیم هست که قراردادش ۲۰ میلیونی است، حتی بازیکنان تیم‌های امید پرسپولیس و استقلال هم از این رقم بیشتر می‌گیرند. شما تصور کنید مدیرعامل می‌خواهد ۳ درصد از ۲۰ میلیون را به بازیکن بدهد آن هم درحالی‌که لیگ در حال اتمام است. من فکر نمی‌کنم ماشین‌حساب هم بتواند ۳ درصد ۲۰ میلیون را حساب کند! در این شرایط هوایی و گرما ما با ملانژ تمرین می‌کنیم و امکانات تیم داماش لیگ دویی از ما بهتر است. شما مطمئن باشید اگر سپیدرود در لیگ برتر ماند، کار کادر فنی، بازیکنان و حمایت هوادار است و لطفاً آقایان اگر تیم در لیگ برتر ماندنی شد، آن را به نام خود سند نزنند.

 

منبع: تابناک
برچسب ها: سپیدرود رشت ، تن زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار