کد خبر: ۵۸۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 10 April 2018

تابناک / تماشای بازی حساس تیم های فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم کشور ، رایگان است.

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این دو تیم عصر فردا (چهارشنبه) در هفته هفتم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.


میثم محبوب بیان کرد: این دیدار برای تیم فوتبال داماش اهمیت ویژه ای دارد چراکه در صورت کسب پیروزی برابر نفت و گاز گچساران ، شانس خود را برای راهیابی به لیگ دسته اول افزایش می دهد.
وی ابراز امیدواری کرد که طرفداران تیم داماش همانند گذشته با حضور پر رنگ خود در ورزشگاه، از تیمشان حمایت کنند تا داماش گیلان با پشتوانه طرفدارانش و با ارائه یک بازی زیبا، برابر حریفش به برتری دست یابد.
هم اینک تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با 12 امتیاز در مکان دوم و تیم داماش گیلان با 9 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند. تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم کشور با کسب عنوان دوم گروه خود، به مرحله نهایی این دوره از رقابت ها صعود کرد.
در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم ، به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار