فرماندار لاهیجان خبر داد:
تابناک / فرماندار لاهیجان گفت: حکم تخلیه دو اداره آب و فاضلاب روستایی و دامپزشکی شهرستان لاهیجان توسط مقامات قضایی صادر شده است.
کد خبر: ۵۸۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 08 April 2018

تابناک / فرماندار لاهیجان گفت: حکم تخلیه دو اداره آب و فاضلاب روستایی و دامپزشکی شهرستان لاهیجان توسط مقامات قضایی صادر شده است.

امیر جانبازی اظهار داشت:‌ حکم تخلیه دو اداره آب و فاضلاب روستایی و دامپزشکی شهرستان لاهیجان توسط مقامات قضایی صادر شده است و به‌زودی این دو اداره به محل‌های جدیدی که برای آنان در نظر گرفته شده است انتقال پیدا خواهند کرد.

فرماندار شهرستان لاهیجان عنوان کرد: به‌علت پاره‌ای از مشکلات پیش‌آمده، ادارات دامپزشکی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان لاهیجان از محل استقرار فعلی خود جابه‌جا می‌شوند و به‌زودی در ساختمان جدید دیگری فعالیت‌های خود را ادامه خواهند داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان بیان داشت: با وجود نقل مکان و تخلیه دو اداره دامپزشکی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان لاهیجان از محل استقرار فعلی ‌خود،‌ تاکنون هیچ‌گونه اختلال خاصی در میزان و نحوه خدمات‌رسانی به مردم رخ نداده است.

‌وی عنوان کرد:‌ زمینی که در حال حاضر ادارات دامپزشکی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان لاهیجان در آنجا جانمایی شده‌اند تحت مالکیت فرد دیگری قرار دارد و طبق حکم قانونی که صاحب ملک در دست دارد به‌‌ناچار باید ادارات اشاره‌شده نسبت به تخلیه محل استقرار فعلی خود اقدام کنند.

جانبازی خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر ادارات دامپزشکی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان لاهیجان،‌ اداره راه و شهرسازی نیز با چنین مشکلی مواجه بود که با رایزنی‌ها و مذاکرات انجام‌شده مدیران مربوطه توافق مورد نظر با صاحب ملک حاصل شده است و کماکان این اداره در محل فعلی خود باقی می‌ماند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: ‌در این میان دو اداره آب و فاضلاب روستایی و دامپزشکی لاهیجان موفق به عقد قرارداد جدید و توافق لازمه با صاحب ملک نشدند و به‌ناچار و طبق حکم قانونی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه و جابه‌جایی به مکان جدید اقدام کنند.

وی با اعلام این خبر که هم‌اکنون محل جدید جهت استقرار این ادارات مشخص شده است ابراز داشت:‌ برخی سایت‌های محلی از تعطیلی ادارات دامپزشکی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان لاهیجان خبر داده‌اند که البته کم‌وکیف مسئله حادث‌شده آن‌طور که در این رسانه‌ها مطرح شده است، نیست.

جانبازی با اشاره به رایزنی‌های ‌انجام‌شده توسط فرمانداری لاهیجان با صاحب ملک مورد نظر گفت: در طول چند ماه اخیر نسبت به مذاکره و گرفتن وقت برای ادارات دامپزشکی و آب و فاضلاب روستایی اقدام کردیم که البته موفقیت‌آمیز بود اما موعد توافق‌شده ‌با صاحب ملک در حال حاضر به پایان رسیده است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با تأکید بر اینکه به‌زودی مشکلات مورد نظر این دو اداره برطرف می‌شود تصریح کرد:‌ در حال حاضر تمام امورات و کارهای مورد نظر ارباب رجوع توسط ادارات دامپزشکی و آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان انجام می‌شود و جای هیچ نگرانی خاصی نیست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار