تابناک / یک منبع آگاه در خصوص پلمپ سه اداره دولتی طی روز گذشته در لاهیجان گفت: مشکل به وجود آمده برطرف شده و این اداره در حال جابجایی و نقل مکان به محل جدید هستند و از اوایل هفته ی آینده به ارباب رجوع خدمات ارائه خواهند کرد.
کد خبر: ۵۸۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 06 April 2018

تابناک / یک منبع آگاه در خصوص پلمپ سه اداره دولتی طی روز گذشته در لاهیجان گفت: مشکل به وجود آمده برطرف شده و این اداره در حال جابجایی و نقل مکان به محل جدید هستند و از اوایل هفته ی آینده به ارباب رجوع خدمات ارائه خواهند کرد.

به نقل از «لاهیجان»، روز گذشته خبر پلمپ سه اداره دولتی آبفار، شبکه دامپزشکی و اداره راه و شهرسازی توسط پایگاه خبری لاهیجان منتشر شد که انتشار این خبر بازتاب های منفی و مثبتی در سطح شهرستان لاهیجان داشت و بسیاری از شهروندان به دنبال دلیل این خبر بودند که چرا در یک روز سه اداره پلمپ شدند.

اما اصل ماجرا این گونه است که این املاک پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مصادره شده و ابتدا در اختیار جهادسازندگی قرار گرفته و سپس به ادارات مذکور واگذار گردید که از سال ۸۹ مالک سه دانگ، برای احقاق حق خود شکایت کرده و حکم هم در این زمینه صادر شده که طبیعتا باید تاکنون به اجرا در آمد.

البته طبق شنیده ها گویا مشکل اداره راه و شهرسازی با خرید سهم خود از مالک برطرف شده و دو اداره دیگر نیز طی چند روز آینده در مکان جدیدی که اجاره کرده اند مستقر خواهند شد و از روز شنبه یا یکشنبه کار اداری را مجدد آغاز خواهند کرد.

اما غلام بابانژاد رئیس شبکه دامپزشکی لاهیجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «لاهیجان»، درباره چرایی این خبر گفت: ما میخواستیم که محل اداره را به جای دیگری منتقل کنیم و الان هم خوشبختانه جایی را پیدا کردیم و در حال انتقال به مکان جدید هستیم.

بابانژاد در پاسخ به سوال خبرنگار «لاهیجان»، مبنی بر اینکه توضیح شما مربوط به پس از وقوع پلمپ اداره است و مخاطبان و شهروندان می خواهند که دلیل پلمپ شبکه دامپزشکی لاهیجان را بدانند، گفت: حالا واقعا نیاز است این موضوع رسانه ای شود؟ مسئله خاصی نیست و یک ساختمان در حال انتقال است که افراد معاند عکسی انداخته و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

شما فقط همین مطلب را منعکس کنید که ما در حال انتقال اداره به مکان جدید هستیم و البته مجبور نیستید این خبر را رسانه ای کنید، فضای مجازی اگر حقیقی بود این مسائل نامربوط را منتشر نمیکرد.

وی در پاسخ به این سوال که خبرنگار«لاهیجان» که فضای امروز به شکلی است که نمی توان خبر بزرگی مثل پلمپ یک اداره را این گونه سانسور کرد، گفت: شما که می گوئید من از ریز جزئیات باخبر هستم، پس من چه چیزی را به شما بگویم؟ اگر از من سوال می کنید جواب بنده این است “ما در حال انتقال اداره به مکان جدید هستیم!”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار