کد خبر: ۵۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 06 April 2018

تابناک / در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم و از گروه شمال این مسابقات، نمایندگان گیلان در برابر رقبای خود با یک پیروزی و یک شکست به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم در گروه الف با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید که حاصل آن ‌یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان گیلان بود.

چوکا صدرنشین گروه الف در ورزشگاه مملو از جمعیت پوریای ولی تالش مقابل میهمان خود پاراگ تهران تیم سوم جدول به برتری یک بر صفر دست یافت. تک‌گل چوکایی ها توسط علیرضا مصطفایی به ثمر رسید. نماینده ریشه‌دار گیلانی‌ها با این پیروزی و کسب 27 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به انتظار بجنورد در مکان دوم جدول جای گرفت.

پاس گیلان تیم چهارم جدول که در پایان هفته چهاردهم تنها دو امتیاز با صدر فاصله داشت در ورزشگاه شهدای ماکران با ترکیب صابر اصلانی، معین تقوی، سامان فرزامپور، پژمان نجات، مهرام دامادی، سیامک علیزاده، حامد قلی پور، رضا فرهودی، صائب عاطفی، ابراهیم رضازاده و مبین رضاپور به مصاف ماکران میاندرود رفت و در پایان با نتیجه ناباورانه یک بر دو از میزبان خود شکست خورد تا بافاصله پنج امتیازی نسبت به تیم صدرنشین از شانس کمی برای صعود برخوردار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار